segt

Gud vad dålig jag är på att skriva här på blogg.....
Har hänt en del sedan dess jag bloggat sist...:D

Först av allt, är att jag har fått fastjobb på min jobb som jag jobbade i nästan 2 o halv år, underbart!...:)

Vi hann också flög upp till Umeå och var med min bror´s tolkexamen och det var väldigt vackret och jag som inte kunde sluta gråta!......
Hela jag fick gåshud och brast i gråt när rektorn frågade min bror om han skulle flytta tillbaka till västkusten och så svarade han, njaa... flyttar till Örebro ska jag göra och så frågade hon, vad ska han göra där? Han svarade att han fick jobbet.. Som vad frågade rektorn......

- Teckenspråkstolk och Teckenspråksartist!

Min lillebror! Jag är så stolt över dig....
 
Lite bilderna från Umeå
     
Så bekvämt med bärbar DVD! :) Benjamin tittat lite på film innan vi gå på planet.. Där fick jag lock när vi landat i Umeå... trodde jag... När man kommit hem från Umeå visade det sig att det var öroninflammation... AJ!...
Vi åkte med bil mot söder och vi hann göra en stopp i Höga Kusten med lite fik.... Härlig utsikt!...
Sen är det bara att bila vidare mot Vingåker för att övernatta hos Jacob´s (min bror´s pojkvän) föräldrar, självklart gjorde vi några stopp för att röra på oss och äta..
Sen är det bara att fortsätter mot Örebro nästa dag och hjälpte brorsan och Jacob med flyttningen...
Sen åkte vi vidare ner till västkusten, kände att rumpan blev så platt!.... :D

Sen när vi kom hem som sagt fick jag öroninflammation och det gjorde så ont så fick jag medicinen, och det hjälpte inte så man fick dubbel dos, jobbig, man blir bara trött av pencillin....
Samtidigt tog min man tolkexamen också!....


Jag är också stolt över dig!....

Sen slutat Benjamin skolan, vi hade grill och brännboll kväll på hans skola och det var kul!
Så många föräldrar kom med, väldigt kul!.... Nu har Benjamin sommarlov och det njuter han för fullt! :)
Han längtar lite småningen efter att börja första klass och så kompisarna, tur att vi bor i samma område som skolan ligger så de flesta i hans klass bor samma områden så han kan gå och leka med dom...

Sen gjorde vi en tripp till Örebro och där överraskade jag min kära Fia på hennes födelsedagfest... Som ni kanske redan har läste hennes blogg, det var riktig rolig att överraska henne, hon misstänkte ju inget och blev så överraskad när jag stod vid dörren...:D

Tittar på klockan, borde gå och lägga mig.....
Hoppas på solen imorgon med så vi kan kanske dra o bada lite innan jag åka o jobba natten...
Klagade lite på värme idag o letat efter en sms men då såg jag en sms som mina föräldrar skickade för några dagar sedan att det var 35 grader varmt på morgon i Tampa.... Då klagar jag inte mer och njuter för fullt istället!..:D
Mina föräldrar är i Tampa och kommer hem nästa fredag, gissa hur mycket jag längtar efter dom!!...
En riktig mammagris och pappa´s flicka, japp!...

Bjuder på en bild på mina prinsor innan jag avslutar här.... Blogga nog mer en annan dag.... eller inte....:)


Kommentarer
Postat av: sofiaw

<3 höga kusten! :)



ja, blogga mer - när du har lust! :) puss!

2010-07-02 @ 09:34:16
URL: http://wiksofia.blogg.se/
Postat av: dessi

grattis till fast jobb! :) kRAM!

2010-07-02 @ 10:49:32
Postat av: Cami

tack så mycket. ja några av mina vänners mage växte fort från bärjan sen sakta på sistone.. det är olik på alla. spännande att få veta den 29 juli när jag är beräknad.



Härölig norrland som ni varit i :) grattis peter att han fick jobbet.



önskar er en trevlig sommar kram

2010-07-02 @ 11:16:15
URL: http://misscami.blogg.se/
Postat av: Fia

Äntligen ett nytt inlägg! :D

Härliga bilder och vad stor Benjamin blivit!! :)

Förstår att du är stolt över Dennis & Peter, kul med 2 tolkar i familjen!! :)

JAA!! DEt var helt överraskande att DU kom på min fest, det gladde mig!! TACK!!!



ha en skön helg i solen, ni! kramkrammm!

2010-07-02 @ 19:26:35
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: ida r

heejj gumman! roligt se vad ni har gjort...härligt att dennis o peter tog tolkexamen! flott två tolkar i familjen! :) ihihhi..roligt att dennis fick jobb i örebro! :) så han bor i örre så länge han har sitt jobb..:) örebro är inte borta för dig iaf..örre finns länge för dig..tyvärr :) ihihih

jaa bloggar när du har lust.. :) puss

2010-07-10 @ 19:06:56
Postat av: Fia

Hehe.. Ja, ni får komma och träffa Amy när ni är i Örebro nästa gång :)



Det har gått bättre med Hugo idag, inga protester och så. Jag hann läsa en bok för honom och han var så glad, sa inget om Amy, sa bara godnatt till henne och gick upp. skönt, hoppas det fortsätter så. :)



kram!

2010-07-11 @ 22:46:38
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte



Ps tyvärr funkar inte bloggen just nu då den blivit hackad.

2010-07-26 @ 13:29:13
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Fia

Hihi, jaa får passa på och skriva flera inlägg för man vet aldrig nu för tiden när jag hinner skriva. :D Jaa, dags och ses snart igen, krammmm!

2010-07-27 @ 22:29:05
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0