argh!

Tittar på folk som tjatar om vinter, snö....
Vilket är förståelse, jag själv vill ha vår också men det är mysig att vakna imorse med vit på mark och helt klart blå himmel och solen skiner, visst är det underbart?
Sen när Benjamin vill ut och åka pulka med sina kompisar och tjohej det fick han så kan man se hans gläjde, det smittar överallt.....

Dessutom är jag ledig efter flera dagars arbete, vilket är underbar!!

Jag njuter....... tills kylskåpet har slutat att funka.... argh! Det visar sig att det är trasig, jaha?!...
Lämnade en del mat i balkongen, tack o lov att det är fortfarande vinter!..... Minus grader här i gbg så maten klarar sig bra...
Nu väntar man på ny kylskåp.....:(

-suck-

Men nu tänker jag inte låt det förstöra min rester av dagen, det ska bli tacos med mina föräldrar!

Gott o hej!


Kommentarer
Postat av: Josannah

Folk kan inte bli nöjda, folk längtar efter sommar, men när det är väl Sommar, så tjatar folk att det är för varmt. Sen längtar man till vinter för att det är mysigt, sen tjatar folk att "när slutar det snöa". Folk har inte lärt sig att hålla mun och n j u t a väder oavett vad det har att bjuda på.

2010-02-07 @ 17:08:00
URL: http://nightday.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, Nicklas var nöjd med dagen och han hade jättekul, liksom vi andra :)



stackars er som fått kylskåpet pajat, då kan man vara glad att det är kallt ute. :) Men nu vill jag ha vår här snart. ;) krammm!!

2010-02-07 @ 18:01:35
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Josse

Visst är det skit att er kylskåp är sönder, men att få en ny är toppen eller hur?! ;) puss!

2010-02-08 @ 19:19:34
Postat av: Elenor & Alfred

Snö är sååå underbart! :)

2010-02-10 @ 14:50:23
URL: http://ellyellis.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hejsan, Tack..

Jaa precis det spelar ingen roll vad de gör för dumt ibland man älskar de lika mycket ändå hehe :):)



Det var på Childrens upptäckarhus i hallsberg, det var rätt okej, barnen tyckte det var skoj iaf :)



Kram

2010-02-12 @ 09:03:46
URL: http://beems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0