kärlek


till er alla min läsare!

Nu har min prins åkte till Stockholm och ska vara där över hela helgen och min helg är här nu så är jag ensam med lillprinsen hela helgen, vilket som vi ser fram mot!....♥

Massor "mammaoson" mys ska det blir i helgen....

Men så tyvärr finns det alltid något negativ, att jag får sova ensam i några nätter utan prinsen och det gillar jag absolut inte!.....
Får väl sniffa på prinsens kudde så jag känner mig inte ensam på nätterna....

Tjohej!



(KÄRLEK bostäver finns hos Village för 179 kr)


Kommentarer
Postat av: dessi

myshelg med bara mamma & pojke! :)

ibland kan det va skönt att va ifrån partner då har man alltid nåt att se fram emot att få träffa den igen och saknaden växer stort också. :)

var du i örebro under dövas dagarna? jag såg dig aldrig där :( :( såå mycket folk där som man inte hann träffa alla :( ha en supermysig helg med pojken din. puss

2009-10-02 @ 09:51:53
Postat av: Fia

Det kan vara mysigt och bara vara ni 2 ibland. :) Helgen kommer gå fort. hihi. Krammm!

2009-10-02 @ 10:33:17
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Moa

Myspys! :D

Jag vet hur det är, när jag åker hem så är de sååå tomt så jag sniffar på kudden han sov på. Haha :D Nu är jag iaf hos han å vart här nu i 2 veckor. Hihi. Puss!

2009-10-03 @ 01:55:42
Postat av: Pea

Dessi - Ja det är skönt att vara ensam och känner av sakna....:)

Jaa jag var med under dövas dagarna, jaa såg inte dig heller!... grr grr!!....:D Så mycket folk man hann inte prata med alla!..

2009-10-03 @ 21:24:25
URL: http://artan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0