Hejdå 2008, Hej 2009!

Här kommer min nyårskrönika, i början har det bara varit massor av plugget, sen fick jag jobbet, och blev kär och Benjamin blev inlagd på sjukhuset och jag fick chockad besked på min födelsedag men sen fick vi lägenheten som vi ville!!!!!....=)

Januari:
   
Mycket plugg, gå på Disney ice show i Göteborg. Åkte till Örebro och var inbjuden på Odencrants´s inflyttningfest. Benjamin fyllde 5 år och hade kalas.

Februari:

Massor av plugget, började ansökt en massor jobb, har gått på jobbintervju och fick jobbet!

Mars:
   
Var en plugghäst under mars månad också! Hade fest hemma hos mig under skärstorsdagen, jag fick ögoninflammation, vi var inne och drack lite i nya hotell i Tollered under påsksafton..

April:
    
Plugghäst här månad med, åkte upp till Uppsala och hälsade på Josefin, sen var jag ute på praktiken i Göteborg en månad, då fick jag gå på Karolina´s födelsedagfest.. Jag och Maria gick permiär på Liseberg!
Började jobba extra på en gruppbostad.

Maj:
   
Åkte till Danmark med jobbet, när jag började blir klar med skolan då åkte vi till sommarstuga i Bohus Malmön (nära Smögen) och njöt DÅ fick Benjamin vattenkroppor och jag tog examen som undersköterska!

Juni:
 
Två veckor " semester" i juni innan jag börja jobba på allvar, Midsommaren i Tjörn gjorde succé!...

Juli:
   
Träffat Peter för först gång, åkte till Arboga o jobbade som barnledare på en läger, fick massor myggattack i Arboga och jag hann blev kär också!...
Jag å Benjamin åkte till Danmark med vännerna..
Sen är det bara jobbet som gäller...

Augusti:
 
Peter blev min! Vi var och besökt Universeum. Sen är det bara jobbet som gäller...

September:
  
Var på Gekås med faster och kusiner. Åkte upp till Uppsala och hälsa på Josefin.
Benjamin blev inlagd på sjukhuset.
Jag fyllde år...
En svart månad...

Oktober:
   
En oförglömlig kväll med Peter och Benjamin... Jag å Peter gick på hockeymatch mellan Frölunda och HV71, sen var vi inbjuden hos Sofia o Macke´s fest.. Handla på IKEA hann jag också denna månad...
En svart månad...

November:
 
 Gladare besked... Josefin kom och hälsa på...
Jag började jobba igen...

December:

   
Vi var på julmarknad i stenungsund, vi fick lägenheten, vi firade nyår i Göteborg...


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej vännen! kul och se bilder på ditt år. Du verkar ha haft ett bra år trots allt! :) Hoppas 2009 blir ännu bättre! KRAMM!!

2009-01-03 @ 23:00:58
Postat av: Tobias

Intressant.. Jaa det var ju båda bra och dålig men tycker att det är ändå mest bra året för dig.. Kram

2009-01-03 @ 23:11:25
URL: http://saibot.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Härligt bilder :)

2009-01-03 @ 23:37:07
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vi har visst samma smak, jag gillar oxå sista och nr 2 också. :)

Ja jag vet att jag e inte fet, jag sade det bara för igår var inte min dag, hihi.

Kramis

2009-01-04 @ 10:58:18
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vi har visst samma smak, jag gillar oxå sista och nr 2 också. :)

Ja jag vet att jag e inte fet, jag sade det bara för igår var inte min dag, hihi.

Kramis

2009-01-04 @ 10:58:44
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: natty

verkar ett bra år i stort sett! :) god fortsättning! kramis

2009-01-04 @ 14:39:39
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Ludi

Hoho, tackar =) Härliga bilder där oxå! Speciellt på dig och Benjamin =) och på Peter och dig förstås, hihi

2009-01-05 @ 22:09:55
URL: http://ludi.blogg.se/
Postat av: Therese Holm

Kolla vårt BDG! där finns din son Benji på bilden! som Oliwer lekte med!kika dit om du vill!

kramkram

2009-01-06 @ 11:54:09
URL: http://tesslove.blogg.se/
Postat av: tok...... mo.....

jo när man ser tillbaka på ditt år så har det varit myket specielt men jag tycker ni har klarat det bra.

när ni kommer hit till helgen eller rättare sagt tok benji skall det busas och tokas hela tiden.

kram från tok morfa....... tok tok

2009-01-07 @ 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0