Sista inlägg...

Det här blir nog det sist inlägg jag befinner mig på Norragatan, Vänersborg...

Peter är hemma hos oss just nu så vi ska packa ner det sista då är allt klar och då lämna vi Vänersborg... för gott....
Det känner så konstig o ofattbart, jag har uppväxt här mest av mitt liv och det finns gott om minne..
Jag uppväxte med min bästa vän, Josefin, det är allt massor minne jag har med henne här i Lilla Paris....

Idag går Benjamin på sin sist dag på dagiset, han ska ha avslutningkalas med massor glass och kakor...
På måndag börjar han redan på nya dagis, sen hösten börja han på förskoleklass, min pojke... det svider i hjärtat att han har blivit så stor.....

Ikväll ska vi gå o hälsa på Dennis o Henrik, typiskt nu när dom har flyttat närmaste till oss och så flyttar vi ut från staden!....

I flera år har jag alltid ville bosätta oss i Göteborg och jag är så glad att vi ska göra det imorgon men ändå samtidigt känner jag att det är sorgligt att lämna Lilla Paris.... Det är en lilla stad, där jag vet vem alla är, man känner till staden rätt snabbt, och det finns fortfarande folk som bor kvar sedan min skoltid här i Vänersborg...

Solen skiner idag med, ska ta en promenera runt Skräcklan, där bor vi..... för sista gång......

 
Bilden är lånad av google.se, där är Skräcklan, där vi bor.. Visst är det vackret?!!....


Där bor vi...


Hej då, Vänersborg!


Blogga när vi har fått upp internet i nya lägenheten, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till med flytten!!

Kramisar

2009-02-13 @ 10:27:33
URL: http://rainred.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Lycka till med flytten..

Vänersborg kommer saknar dig och du får inte glömma Vänersborg :).

2009-02-13 @ 10:30:56
URL: http://lillapia.blogg.se/
Postat av: mallan

lite gråt i ögonen just nu. När min familj funderade på att flytta ut från vbg för 7 år sen gick vi runt skräcklan- åååh- nej!

västkusten(L)

Men Göteborg är jätetfin också, på somrarna är det underbart med allt vitt o blått längst vid hamnar/stränder! :)

2009-02-13 @ 12:00:03
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: dessi

vackra bilder! ni kommer att trivas säkert bra i göteborg. hälsa på vbg då o då oxå :) lycka till med fltyten. kramar

2009-02-13 @ 12:02:01
URL: http://denisegirl.blogg.se/
Postat av: natty

ni komemr säkert trivs jättebra i gbg! lycka till med flyttningen! kramar

2009-02-13 @ 12:56:04
Postat av: Dennis

Lycka till!

Skönt att ni äntligen får lämna "träsket" :P

2009-02-13 @ 13:02:04
URL: http://denohonda.blogg.se/
Postat av: mamma

jippie ja vi kommer imorgon äntligen gbg kram

2009-02-13 @ 13:51:35
Postat av: Fia

Ja, det är aldrig lätt att flytta. Ni har ju bott i Vbg länge, men det är alltid spännande och flytta. Det kommer att gå jättebra för er, och kul för Benjamin med ny förskolan. Nu slipper du pendla och stressa dig. Hoppas vi kan komma och hälsa på er snart. Kramkrammm!

2009-02-13 @ 15:07:40
Postat av: Ninja

Jag är så glad för din skull, hoppas du får det helt underbart där i gbg! Hade jag vågat så hade jag också flyttat... :) Kram

2009-02-14 @ 00:10:57
Postat av: Åsa

Mmm..... så det är sorg tt lämnar sin uppväxt och så .. men jag rtor det ska gå bra för dej och är lyckligt med alla nya hem och ny området och allt....

KRAAAMM p.s. din brors blogg... woooww får jag säga ... att han är så duktigt tsp. jag tappat hakan före och efter...med hans tsp ojojoj..... d.s

2009-02-14 @ 05:57:55
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Henrik Edman

Vi tycker inte alls det är bra att ni flyttar, men gbg ligger ju inte så långt ifrån :D

Hoppas det gick bra med flytten, jag kunde inte slita mig från sängen, och när jag vaknat kunde jag inte slita mig från tv-spelet. HEHE Nästa gång ;)

Kramar från fd-grannen :D

2009-02-14 @ 11:30:01
URL: http://henrikedman.blogg.se/
Postat av: sofiaw

Ja, det är gott. SMAKA! :) Ja, bara höra av dig när du har tid o ses :) jag är ofta ledig ;) puss!

2009-02-19 @ 13:32:27
URL: http://wiksofia.blogg.se/
Postat av: Trond

Mamma tolk vad du skrev i min inlägg.. jag bara log=).. hur känns det nu att ni har flyttat från vbg? vi bor 50 min från GBG Vore skoj om vi ses ngn ggr=) kraam

2009-02-19 @ 23:39:11
Postat av: Pia Renner

Hejsan!

Ja nu har du ryckt upp dina bopålar för att slå ner dom i storstaden Göteborg! Lite sorgligt är det alltid att lämna en plats man växt upp i men också spännande inför en ny plats!

Hoppas du kommer trivas! Nu kommer du att ha nära till havet! Min farmor hade ett sommarställe på Näset (idag ett villaområde!) och då var det på landet o där badade Syrran o jag och kusinerna mycket! Du kommer att ha nära till allt...men som Pernnilla säger glöm inte Vänersborg! (Men det tror jag inte du gör heller!) Hoppas bara du slipper strömavbrott som jag nyss haft i -14 graders kyla sent på kvällen när man tvättar! Berättar om det senare!

Ha det så Gott!

Kram

2009-02-20 @ 14:58:43
Postat av: sofiaw

ja, jag är sugen - ska bara köpa baddräkt! tips? och vart ska du simma? lundbybadet eller? :) puss

2009-02-20 @ 18:08:41
URL: http://wiksofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0