söndag - seg

Man märker direkt när klockan går en timme bak, man blir så trött och det blir snabbt mörkt...

Som tur är det idag söndag, jag och B har bara mysat o lekt inne hela dag.. Peter var i Borås med sin klass och titta på hur tolkarna funkar på dövblind´s årsmöte sen kom han hit till oss och nu har han höstlov... lyckost!....

Skrev förra inlägg att min kusin Marcus fyllde 15 år, men så fel har jag! Jisses, han är 16 år nu!... Tider bara går... Minns ju den dag jag åkte o hälsa på honom som nyfödd i BB, för 16 år sedan....

Nu är han hela 16 år....

Benjamin gillar presenten Marcus fick...=)


Hoppas ni får en skön söndag kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Dennis

Åhh, Rock band, det är grymt kul!

Vilken tjusning att få komma till Db's årsmöte.. Skulle jag också velat gå på.. Nåja..

Ha det bäst.. Ses snart..

Puss Puss

2008-10-27 @ 22:49:54
URL: http://denohonda.blogg.se/
Postat av: Mia

Benjamin var såååå söt när han spelade rockband med Marcus :) Duktig var han också:)

2008-10-28 @ 18:41:24
Postat av: Dockmamman

Hm, det är inte lätt att komma ihåg att de växer Ler

2008-11-05 @ 09:47:55
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0