stenungsund


Idag åker vi hem till Stenungsund och stanna där en vecka, jag ska absolut bara koppla av..

Vilken överraskning jag fick igår!
Jag fick en sms av lillebror och det står, Knack Knack...
Då blev jag så fundersam och tänkte, är han här?.... så jag kollade dörren men nähe inte bror där...
Jag svarade, Hihi jag är hemma, vad gör du? Då sade han att han ligger hemma och är väldigt trött efter långresa ( han kom hem igår från umeå), när är ni här imorgon?
Jag tänkte att jag svara senare.. Benjamin kollade på film så jag tänkte passa på sitta här vid dator en stund... då kände jag att någon pilla mig på ryggen, jag tänkte då, sån brukar B inte pilla så jag vände mig o kolla och såg att det är min lillebror!...
Jag blev så överraskad!... :D

Nähe, nu får jag gå...

Ha en super vecka!!

Kommentarer
Postat av: Melodie

Haha. Tänk dig, jag visste inte att han hade överraskat dig alls. Han sa bara att han sov hos dej. Kul :)

2008-06-09 @ 22:49:51
Postat av: @llis

jaa det är vår hund :) så söt din bror som överraskade dig.

2008-06-10 @ 12:16:08
URL: http://luz.blogg.se/
Postat av: @llis

det e vår hund. söt av din bror som överraskade dig =) härlig syskonbandet

2008-06-10 @ 12:17:24
URL: http://luz.blogg.se/
Postat av: Felicia

Härligt att din bror överraskade dig, det behövde du :) Hoppas ni alla får en skön vecka i Stenungsund. Puss

2008-06-11 @ 09:18:48
Postat av: natty

ja spännande! precis, man ska se till att bebisen har det bra då h*n äter, så bebisen bli mätt och belåten! :) kul med överraskning. mysig bror du har :D ha en gött helg!

2008-06-13 @ 09:54:01
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0