hmm

Allt var planerat, att jag ska bara ta det lugn och vara hemma själv!!
Och åka nere till Göteborg och njuta av tider där!...

Men sånt kan det händer.... att det inte bli något av dem som jag har tänkt...
Ja ja det får bli en annan vecka...

Idag är jag hemma och ska bara ta det lugn med Benjamin o mysa med honom..

Benjamin tyckte inte egentligen om att lära sig att skriva, han lärar sig hellre matematik... Men så plöstligt idag stod han vid dator och skrev sin namn på dator, och jag sade att han är så duktig så ville han börja öva på att skriva..

Så här ser det ut...

visst är det sött? :)

Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är jättebra för hon att öva skriva sitt namn.. Roligt för honom :)

2008-01-21 @ 15:26:43
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: mippu

*applåderar stolt*

2008-01-21 @ 17:31:23
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Anonym

vem har gjort logo till dej? lite slarvigt klippt ser jag ....

2008-01-21 @ 20:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0