dagens


Dagens humör: riktig trötter
Dagens mående: bra
Dagens borde: plugga mer!
Dagens frisyr: uppsatte som vanligt..
Dagens klädsel (just nu): mysbyxa med varm tröja..
Dagens planer: klockan är mycket, så ska sova!
Dagens materiella vill ha: hm, inget speciellt just nu
Dagens längtan: sol och värme
Dagens fundering:  hur det ska gå med B när jag ska ut på praktiken..
Dagens beroende: vatten!
Dagens tråkigaste: snack om Välfärd och Valfrihet i skolan
Dagens tidning:  Glamour som kom på posten! =)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo, det är lugnt med mig. Ska hem till mina föräldrar över helgen jag och Mathias!! Ska bli skönt. Blir äntligen sambo nu den 1 mars. Längtar som en tok =) har du träffat Gun nåt då? Puss

2008-01-24 @ 22:17:09
URL: http://matchukgirl.blogg.se
Postat av: Linda

Du får hälsa till Gun nästa gång du träffar henne och säga att jag saknar henne jätte mycket. Då kommer dom att ha en ny adress. Har deras nu varande adress. Du kanske kan skicka på mejl sen till mig angående om deras nya adress, vill så gärna skicka ett brev sen längre fram. =) saknar dig också gumman. Puss

2008-01-25 @ 11:49:47
URL: http://mathcukgirl.blogg.se
Postat av: sofiaw

nu är jag tjuv och härmapa. har koperiat din lista :p saknar dig med... nu var det ganska LÄNGE SEN vi sågs sist? på niklas födelsedagsfest eller? :s haha ja tönt bovärderna.. det verkar so m om de inte brydde sig om oss.. grrr! :p pusss!

2008-01-25 @ 12:00:56
URL: http://www.wiksofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0