Min flyttning

  1. Smörslottsgatan i Björkekärr blev jag till.
  2. Partille, Domarevägen, där bodde jag bara med min mamma i början sen när jag var ca halv år gammal så vann min pappa mammas hjärta och flyttat in hos oss. Jag fick lillebror, vi bodde 3 rum o kök. Jag och lillebror fick dela på rummet. Jag minns en massor sakerna där, rymde hemifrån, hittat på en massor hyss.
  3. Loket elevhem i Vänersborg, jag flyttat dit när jag var 6 år gammal och bodde där en år. Jag trivs inte där, hade så stort hemlängtan! Min mamma var gravid och jag kände mig att dom gett bort mig och skaffa en ny. Men det blev inget bebis.
  4. Under tiden jag bodde på elevhem så har mina föräldrar flyttat till Södra Annebergsvägen, där fick jag mitt alldeles egna rum, jag var lycklig! Bodde bara där i en halv år. Hade så hemlängtan, så flyttat mina familj till...
  5. Arrendegatan 33, Vänersborg, vi bodde i ett hus på 6 rum o kök, där bodde jag längst, 9 år bodde jag där. Jag fick många kompisar som bodde i samma område, bäst av allt var att jag och Josse bodde så nära. Massor bus och lek där i område. Pulka på backen och förstörde massor olika sakerna. Stackars mina föräldrar
  6. Folkungagatan 37, Örebro. Jag började gymnasiet och bodde hos min morbror som fosterfamilj.
    Jag bodde där bara i några månader för...
  7. Skolgatan 6, Örebro min morbror och hans fru har hittat huset på landet o jag ville inte så gärna följa med så jag fick flytta in hos min kusin som bo nära till centrum, där bodde jag 2 år, jag trivs så bra hos dom!
  8. Prosagatan 18 c, Örebro. Min alldeles först lägenhet i Vivalla. 2 rum o kök på 62 kvm. Jag trivs så bra inne i lägenheten men inte område. Bodde där bara mer än halv år.
  9. Sen har jag pendlat mellan Vivalla och Varberga ( var tillsammans med Benjamin´s pappa och han bodde i varberga)
  10. Östra Vintergatan.26, Örebro delade jag med Benjamin´s pappa, där trivs jag så bra, nära till stan och område är så grönt, 2 rum o kök på 58 kvm
  11. Arrendegatan, jag flyttat hem igen med Benjamin efter utbrott med Benjamin´s pappa.
  12.  Östra Vintergatan 26, flyttat tillbaka till Örebro då när Benjamin´s pappa erbjöd mig att låna hans lägenhet tills jag hitta en o han bo hos sin vän.
  13. Lars Wivallius väg 15, min först 3 rum o kök på 60 kvm. Masssssooorrrr roliga minne därifrån! Min bästa tid där i Örebro.
  14.  Norragatan, 8. Här bor jag nu och jag trivs sådär här men det duger...

Nu kan jag förstår min pappa... Han tycker det är så himla jobbig att jag bara flyttar runt.. Jag fattat det inte förrän jag skrev det här... Jisses... haha... Stackars min pappa. Men nu nästa flyttning ser han det med glädje tror jag..=)
Nästa flyttning går till  Göteborg, hoppas det blir snart!

Psst... Vet ni någon som flyttar från 3a eller 4a i Göteborg? Såifall hörs av er!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, det är många flyttningar :) Jag minns mest när du bodde i Rosta + Baronbackarna.. Härligt minnen ;) puss

2008-02-25 @ 10:21:08
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: martina

det är bara kul att du hittat till mig ;) håller med sofia om härlig minne ;) kul o ha dig som granne en stund!
puss

2008-02-25 @ 12:52:18
Postat av: Jess

Ja hyllan är jätte fin! Är jätte glad för den! =) Det var kanon att du äntligen fått jobb! Så skönt!! Och jag håller tummarna för er att ni får lägenhet! Jo allt är bara fint med oss, det är som vanligt! Agnes börjar bli stor och vi kan börja kommunicera med henne. Det är så roligt! =) Hur är det själv och med din lille grabb?! =) Kram

2008-02-25 @ 18:45:53
URL: http://fruahlinder.blogg.se
Postat av: soffi

förlåt jag dröjer men jag ska få ett svar av bovärd imorgon, lovar höra av mig snabbt =) kram!

2008-02-25 @ 20:23:32
URL: http://pipomusik1.blogg.se
Postat av: piggelin

Jag vet inte än om man ska jobba i DHB fastän jag har anmält mej som intresserad för pga jag har inte fått besked om en jobb som jag vill jobba med i hela månad i juli..Därav då krockar man med DHB-veckan..
Får se:-)
Ska du?
Kramis!

2008-02-25 @ 20:24:11
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja vårdcentral suger.. :(..

2008-02-29 @ 12:59:54
URL: http://www.falk.blogg.se
Postat av: pappa

det är klart att det är jobbigt att flytta (när man har mycket saker som du) hihihi den jobbigaste flytten gick från örebro till vänersborg (kommer du ihåg att vi fick plocka isär allt data skrivbord var bara lösa skivor cykeln fick vi lämna kvar) men nästa blir oxå jobbig tänk på benjamin´s leksaker
kräver nästan en egen släpkärra hihihi.
nej skämt å sidå det kommer att bli bra bara du får en vettig lägenhet i bra område.
det är bara att säga till jag kommer direkt å bär saker.

2008-03-01 @ 00:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0