listan om pojkvännen

Jag blev utmanad, man ska göra en listan av vad man vet om sin egen pojkvän....
Ja då gör jag det!!!...... =)



















Hahahahahha, nu tror ni att jag har en pojkvän.... haha jag har inga pojkvän, det får handla om min son istället...=)


Vad heter han: Benjamin Karl Norberg

Vad har han för favorit färg: Öh, ingen aning..

Vad har han för ögonfärg: Blåa

Hårfärg: Blond

Klädstil: Huvtröja och jeans

Har han piercat sig: Nej nej, han är för liten för det...=)

Dricker han: för mycket...(mjölk) =)

Röker han: Oh herregud! nej!

Snusar han: nej nej nej nej! :D

Vad heter gatan han bor på: Norragatan

Vad har han för mobil: Inte nu...=)

Vad vill han bli när han blir stor: Polis och ta elaka människor

Vad har han för färg i sitt rum: Fula tapeterna..

Har han några syskon: Ingen...

Vad är hans favorit mat: PASTA PASTA PASTA PASTA!

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Oh köpa massor tv-spel och många nya leksakerna skulle jag kan tro!

Vad brukar han göra efter jobb: Han har inga jobb men dagis kan vi kallas det, kom hem o leka sen bli det middag och så titta på barnprogram om han har lust annars är det bara bus som gäller...

Vad brukar han göra på helgerna:  Mysa med sin mamma, åka o besöka sina vänner / släkt

Vad har han för musiksmak: eehum... barn visor kanske?...

När och hur blev ni tillsammans: Tillsammans? haha... han blev till april-02 och kom ut jan-03 så har vi varit tillsammans sedan dess...=)

Hur upptäckte du honom: upptäckte jag honom? det är han som upptäckte min ägg och vann tävlingen! :D

Vad var det första han sa till dig: Haha, svårt det är!

Vad brukar ni oftast skicka sms om: Han har inte mobil...

Är han beroende av någon/något: Nope...

Vad kallar du honom:  gullpojke, mammas pojke, Benji,

Vad kallar han dig: Mamma

Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara: Ohh, livlig, busig och sååå charmig! =)

Gillar du honom: hahahahahhaha det är la väl klart att jag gör... =)

Kommentarer
Postat av: natty

hehe "om ni vill" sa jag oxå.. hi hi jag är hemma och gör inget så jag har all tid på mig just idag hhihi.. det var bra ide att skriva om honom ist. funkar lika bra! :D

2008-02-07 @ 13:19:58
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: Elenor

haha söta :)

2008-02-07 @ 13:21:59
URL: http://snowboardgirl.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe kul.. :D

2008-02-07 @ 13:48:59
URL: http://www.falk.blogg.se
Postat av: Camilla

hihi jättemysigt!!!

2008-02-07 @ 14:30:34
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha, jag skrattade åt den "Hur upptäckte du honom: upptäckte jag honom? det är han som upptäckte min ägg och vann tävlingen! :D" den är rolig! :D

2008-02-07 @ 15:36:41
URL: http://www.mujerguapa.blogg.se
Postat av: Silva

Haha du skrämde mig, tänkte, kul vem är pojkvännen men när jag scrollar neråt men det var ju din son *asg*

kul du, kramar :=)

2008-02-08 @ 16:51:46
Postat av: Pernilla

Tack det du skrev om hallen o så. :)

2008-02-09 @ 13:59:28
URL: http://www.falk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0