gaah!...

Provet är äntligen över och jag tänka njuta hårt ikväll framför Desperate Housewives på tv och jag längtar efter min höstlov som börja nästa vecka!...
Men då få vi veta att det är en PROV till på fredag.... vi sjönk ner under bänken.....

suck....

ännu en prov till...

nej nej nej.....

jag som längtar så mycket till mina ledighet....

men det är bara att börja o läsa...
som sagt nästa vecka är det höstlov, egentligen är det inte lov men vi få uppgifter av lärarna och plugga hemma och jag tänka göra allt klar innna torsdag nästa vecka för då åka jag på en hel dag spa i Hindås med någon person som jag inte få veta vem förrän jag är på platsen, kanske ska jag gå på en dejt!!! =)

oh jag längtar verkligen till torsdag nästa vecka...

Vinkar hejdå....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Späääääääääääääääännande att få se vem du ska på SPA med! jag är fortfarande nyfiken! ;)
kramis

2007-10-23 @ 21:39:29
Postat av: Camilla

du har blivit utmanad av mig, svara om du vill. Kolla i min blogg efter instruktioner!

2007-10-25 @ 09:52:02
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Carolin

Hej Pernilla!

Jag hoppas att du får det jättetrevligt på spa. Spännande att inte veta vem du ska dit med! =) Jag längtar också efter lovet. Det ska bli skönt att få vila lite..

Kram Carolin

2007-10-25 @ 19:15:00
URL: http://Crinolin.blogg.se
Postat av: Carolin

Jag hoppas att provet går bra!!

2007-10-25 @ 19:15:33
URL: http://Crinolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0