Snön

Nu har snön hittat oss i Lilla Paris....
Igår snöade det mycket men sen försvann det lika mycket... Då så kom det mycket idag och nu är det helt vit här utanför våra fönstret...

Imorgon och Fredag och på Måndag är jag hemmmmmmmaaaaa!!!!....... inte ledighet, har projektarbete att jobba hemma men jag är hemma!!... kan ju ligga kvar i sängen och fixa projektarbeten! Så underbar!...
Ska bara först rusa och lämna pojken på dagiset sen rusa hem igen och mysa under täcket med projektarbeten.. haha...

Mysa med projektarbete... låter inte rolig.... haha...

Snart är det bara en månad kvar tills jullovet börja sen är det endast 20 veckor kvar av utbildningen!
Då blir jag undersköterska... så underbar och ångest!...

Tralalala Tv och mystäcke med duntofflor nu - ja jag fryser!....

Vinkar hej då!

Kommentarer
Postat av: Felicia

ja tiden går otroligt fort... snart bara 20 veckor :-) du fixar det och du kommer att bli en bra undersköterska! Nästa fredag ska min undersköterskeklass träffas här hos mig och fira att det är 3 år sen vi tog undersköterskeexamen. TRE år har gått!!! Ofattbart ;-) puss

2007-11-15 @ 09:55:29
Postat av: Camilla

tiden kommer gå SNABBT och vips är du klar undersköterska

2007-11-17 @ 10:59:47
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Dennis

Oj, är det inte längre kvar till du slutar. Wow, kom ihåg hur du kände när du kom in. Duktig har du blivit! :)
Kram

2007-11-18 @ 12:36:50
URL: http://denohonda.blogg.se
Postat av: sofiaw

snö.. tsss.. du får ta med snö nästa gång du kommer hit till götet.. ;) aha.. om du bestämmer dig att festa, så hör av dig till mig, angående nyår alltså. annars får du ha det supermysigt med benjamin!!! :) puss

2007-11-18 @ 12:56:58
URL: http://wiksofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0