mamma!

Ikväll ska jag och benjamin åka hem till stenungsund, dessutom bli vi hämtad av min pappa.. lite bordskäms! =)

Även finns sugen att åka ute med johanna å andersson i hans bil.... men det få jag ta en annan dag för jag vill hellre vara med mamma hela helgen innan hon åka till skövde på onsdag och ligga på operation salen..

Gastric bypass - det är hon ska göra....

Gastric bypass?
Gastric bypass är ett ingrepp som kombinerar restriktiv och malabsorptiv teknik. Vid denna operation görs dels en liten övre magsäcksficka, dessutom leds födan förbi en del av den övre tunntarmen. Härigenom minskas den tarmyta som förmår ta upp kalorier vilket resulterar i en negativ energibalans och viktnedgång.

Jag vet att det ska gå bra men.... är nog lite orolig hur hon kom att se ut... har ju aldrig sett henne smalare....
men hon är ändå min världens bästa mamma oavsett hur hon ser ut!

image214
Min mamma med sin stjärnvinst på Liseberg =)


Puss på dig och du är tuff, mamma!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hej!
Vilken Cafékedja tycker du är bäst?
Kom in och rösta!!

2007-05-16 @ 14:53:40
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: jennifer

oj min styvmorsan gjorde likadant operationen för 1 mån sen..jag var SKITOROLIG.. men det gick jättebra.. hon har gått ner 11 kg två veckor efter operationen.. det kommer att gå bra..

2007-05-16 @ 15:01:26
Postat av: Camilla

det kommer gå bra tror jag! Hon får vänja sig vid att äta små portioner och oftare!
Sköt om er och kramis

2007-05-17 @ 10:57:00
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Carolin

Hej på dig! Är allt bra med dig och Benjamin? Jag tror att din mammas operation kommer att gå jättebra. Jag håller tummarna. =) Nu har vi lov, så jag är hemma i Ö-vik. Just nu håller jag på att plugga teori med min lillebror (han ska snart ta körkortet). =) Han är jätteduktig och det är bra för min att få friska upp minnet lite också. Kram Carolin

2007-05-17 @ 19:33:02
URL: http://crinolin.blogg.se
Postat av: Felicia

Usch förstår att du är orolig inför din mammas operation. När jag praktiserade på sjukhuset i Lund så var jag på en avd där de gjorde samma operation som din mamma ska göra. så jag fick ta hand om patienterna efter operationerna. Det kommer att gå jättebra för er! KRAAAAAM gums

2007-05-17 @ 21:18:38
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: Dennis

Jag börjar bli orolig jag med.
Kommer vara jättekonstigt. :(
Hoppas allt är bra med er annars
KramPuss!

2007-05-18 @ 01:38:35
URL: http://denohonda.blogg.se
Postat av: mamma

tjänare kära dotter inte behöver du vara orolig detta blir jättebra det kommer bara att kännas konstigt att bli kanske smalare igen det var massor av års sist jaja tycke vi hade det mysigt i helgen pussa benji
och ha det bra vi syns på tisdag
kram

2007-05-20 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0