våren är här!

Antar att jag har lite vårkänslor....
Ändå är man arg... på tolkcentralen!....

Jag har varit hemma en del av förra veckan pga sonen blev sjuk och så skickade jag sms till mina tolkar och säger att jag inte komma att vara på skolan i några dagar och kom nog till skolan på måndag(idag).. Dessutom skickade jag sånt samma sms till tanten som är ansvar för tolkbokning och sånt...

Så jag var hemma och pyssla om sjuklingen men under helgen blev han bättre så smsa jag till tanten och mina tolkarna att jag ska komma tillbaka på måndag.. Men då fick jag sms av tanten att tolkarna har fått andra uppdrag att jobba med....

va fan?!....

mina tolkar är ju anställd hos komvux och dom får andra uppdrag!!!??!?!?!.... får man göra sånt?!....
Nu är jag tvungen att vara hemma och plugga, något som jag inte vill ens det! Vill vara på skolan och vara med när lärarna undervisa oss om något intressant!!.....
Men det är bara idag... men ÄNDÅ kan man göra så här mot någon?!?!?! det tycker jag absolut inte....

fan....

har blivit utmanad av camilla, men det kommer under veckan...;)


Ärtan - glad men ändå arg..

Kommentarer
Postat av: Anonym

typiskt....

2007-03-12 @ 17:23:47
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: sofie

Öhh, jag vet inte riktigt om tolkarna ens får göra så för du studerar ju och går ju före på det viset..men... det måste nog ifrågesättas ! =P drygt av tolkarna göra så.. har hänt mig par ggr det där! Glasögon har jag bara när jag ser på tv o kör bil typ... Men ska skaffa mig nya brillor snart! =) Dags för det nu hehe, men blir nog utomlands man gör det..priserna lite bättre! =) KRAM!!!

2007-03-12 @ 19:08:33
Postat av: josse

USCH för tolksamordnare!! =(
Jag älskar dig gumman min!

pusssssssssssssss!

2007-03-12 @ 19:30:37
URL: http://www.jdlove.blogg.se
Postat av: Carolin

Hej. Gu så dåligt! Det är ju självklart att du ska få tolk när du behöver det! Jag hoppas att det löste sig tillslut. Vad underbart med vår. Här har vi just nu bara slask, men jag och Dennis var ute en sväng på lunchrasten idag och då fick vi vårkänslor. =) Det var underbart väder och solen sken varmt. =) Det enda dåliga var att det var så himla blött! Jag längtar till sommaren.. KramKram

2007-03-12 @ 20:13:12
URL: http://www.crinolin.blogg.se
Postat av: Melodie

fifan vad fräckt! dom är ju "anställd" hos dej. gud, hoppas att det ordnar sej så att du får dom imorrn. du måste ju få gå till skolan. klaga på tolkcentralen att de e kassa!! så kommer de att skämmas mkt.

2007-03-12 @ 23:14:16
URL: http://mbl.blogg.se
Postat av: sesam84

Mäh! Sikka idoter rent ut sagt! Förstår att du blev förbannad! Men gud va härligt att våren e här sötnos : ) Pussar!

2007-03-13 @ 12:44:34
URL: http://www.sesam84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0