nattmänniskan?

bilderna från nyåret finns inne på www.artan.bilddagboken.se

så typiskt!...

var hemma från nyårfesten kl 07.00 och sen sovit man borta dagen och så nu är man pigga...
Men det var skönt att få sova! =)

Dagarna innan nyårsafton har varit massor film, DVD, lata på soffan, sovit länge och då kände jag att jag var riktig utvilad!!
Har även varit hemma hos Therese o Tom antal gånger, det sista var jag o hjälpte Therese med hårfärgen då fick jag världens chock!... En vän var med på tv i postkodmiljonär utan att jag visste något!
hahaha...

Hoppas ni är nöjd med er nyår, det är jag! väldigt nöjd!
Tack folk på festen för festen!


Ska försöka uppe tidigare idag och ska ha tvätten sen ska man städa och ska försöka ut på en långpromenera så att jag kan hålla mig vaken hela dag och vända tillbaka dygn.

Imorgon (onsdag) kom min pojke hem, det ska bli skönt att ha honom hemma igen då är allt sig lik igen..

Nu blir det nog Desperate Housewives säsong 1 för mig.. 

god fortsättning på nya året!
Ärtan - nattmänniskan för tillfälligt..



Kommentarer
Postat av: sesam84

Jaa Nyår va så jävla bra : ) Haha! Tack för en as skoj kväll! : )

2007-01-02 @ 12:53:33
URL: http://www.sesam84.blogg.se
Postat av: jennifer

det lät skoj du hade!:D min nyår va mysig!! det var lite stökigt till sist men det va okej!!:D puss

2007-01-02 @ 13:32:32
URL: http://jennipher.blogg.se
Postat av: jennifer

japp!!:D mysmys!:Phehe,,,puss

2007-01-03 @ 00:44:24
URL: http://jennipher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0