härlig...

Härlig att ha Benjamin hemma igen....

snart börja jag på skolan och då är det prov, plugga som gäller!..... spännande!
Var och läste några sidor psyoklog och psykitari böcker idag, väldigt intresserad!...

Celler har nog försvann från hjärnan under nyåret så att jag inte vet vad jag ska skriva...
Josefin, är jag onormal som skriver så här att jag inte vet vad jag ska skriva....?? =)

Men kan bara säger att det är jätteskönt att ha min son hemma igen och att jag längtar att börja skolan! =)

God kväll!

Ärtan - onormal? =)

Kommentarer
Postat av: Josse

Japp, onormal! =P
Nejdå! ;)

Du får nog läsa mer om celler under din utbildning, dina celler som har försvunnit under nyåret?? =P=P

*kärlek!*
Du och Benjamin är bäst!

pusspuss

2007-01-03 @ 22:40:30
Postat av: Antonia

Haha onormal eller normal spelar det ingen roll. Alltså ibland är man inte inspirierad av att skriva någonting intressant. That is life.. Iaf, ja jag saknar dit, Brasilien ibland. Tack för du gillade bilderna.

2007-01-04 @ 01:54:27
URL: http://antoniachic.blogg.se
Postat av: Camilla

hejsan! ibland har man inte lust till att göra speciella saker och då är det bättre att vänta en par dagar! men du skulle kunna skriva upp vad du läser för böcker nu när du ska börja skolan! Jag ska till bibblan och låna lite böcker!
Kramis

2007-01-04 @ 12:06:38
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Eva

Hej.. =) sköönt att ha B hemma igen.. =)
ja vi alla kan vara onormal och normal.. =) Nööjd med nyår? kram

2007-01-04 @ 12:14:30
URL: http://votnos.blogg.se
Postat av: sess

nää, du är inte onormal, med att inte veta vad man ska skriva lr nåt, alla har sina tomma hjärnor ibland :)... o ser att du är sugen på att plugga - själv så är jag oxå sugen på att plugga igen, jättekonstigt trots jag var så trött på skolan och allt annat - men det var nog skolan jag var trött på - inte på att plugga men det påverkade ju - att man inte orkade plugga :D haha... väntar på svar om en månad, om jag är intagen eller inte - plugga på distans i komvux... får väl se om jag kommer in eller inte, tihi... :) det är alltid underbart att ha barnet hemma hos sig! ;) tihi.. :) pussokram, förresten, god fortsättning på det nya året! ;)

2007-01-04 @ 14:17:10
URL: http://splendya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0