det gör ont!

24831-196
Josefin
Satt hemma hos Therese idag då pratat jag om dig, insåg att det gör så ont att prata om dig!....

För jag saknar dig så mycket!....
Det gör mig ändå glad att du har det toppen även det gör ont att du / jag bor så långt ifrån varandra...

Hur dum kan jag vara?
Jag är medvetande att Josefin har astma och är allergi mot hästar ändå tog jag med henne till min ridskola...
Hahaha....
Hon blev så sjuk efteråt....

När vi var små, lekte vi alltid guldaffär.. Vi gick och hämtat våra värdsaker från dopet, hennes föräldraras halsband och ringar och så tog jag mina föräldrars smycken ringar och sånt sakerna..
Timmarna gick var vi trött på leken så vi skulle städa då bråkade vi vems det är!.... Herregud, jag tog en gång med mammas ring hon giftat sig med!....
Var tvungen ta våra mammor in i problemet, dom vet vems det är...
Det händer VARJE gånger vi leker guldaffären...
Det har även hänt med Barbie dockor också...Hon har sina sakerna medan jag har annat sakerna.. Jag ville ha hennes sakerna och säger det är mitt eller tvärtom...

Vi bodde typ max 20 meter ifrån varandra ändå ringde vi på texttelefon varjedagar, kanske 5 minuter innan vi ska ses...

När vi sova hos varandra, somna vi aldrig rätt i tid... det blir oftaste efter midnatt eller på morgon!...
Vi busade och skrattat högt så att våra föräldrar/syskon blev väckad av oss..
Gillar mest av allt, hennes sovsäck! Man sätta sovsäcken på sig så man kan inte se något och spela något rolig..

En morgon innan vi dra till skolan så drog vi till lilla backen och åka slalom... INNAN SKOLAN... dåre...

När vi bråka är våra mammor alltid med och lösa problem åt oss...

När jag och min familj åka bil och förbi en bil då gör pappa fuck till annan bil.. Jag skrek, VA?!! jasåå det är familj Bergqvist....
Mycket vanligt mellan fam.Norberg och fam. Bergqvist är att fucka till varandra när dom åka förbi med bil...

Nää det finns mer men det skulle bli långt blogg...
Men kan bara säger, stackars våra föräldrar....=)

Josefin, otroligt att vi har hitta på massa sakerna!!.... Inte alla men massor!....
Du är underbar....

Josefin, vi ses snart!
Ärtan - ÄDSD, JOSEFIN!

Kommentarer
Postat av: Josannah

ooh, underbart vän du har och underbara minne! =)

2007-01-13 @ 10:47:18
URL: http://www.thepearl.blogg.se
Postat av: Felicia

Härlig bild på dig och Josse, förstår det e jobbigt med avståndet :-( Hoppas ni får träffas snart!

2007-01-14 @ 13:10:58
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: josse

Japp, kläderna från H&M som jag ville ha fanns kvar, beställde dom på en gång då jag såg dom!! Nu väntar jag bara på ett sms från dom skulle komma och säga "dina kläder har kommit"!!! ;)
Jaa, Embla gäspade då jag tog bild på henne, då såg det ut som hon skrattade! =)

Pernilla, du är helt underbar du! jag grät när jag läste ditt inlägg! Du är så fin du!
Älskar dig!! ÄDSD ÄDSD!!! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

2007-01-14 @ 18:25:20
URL: http://www.jdlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0