Benjamin 4 år!

BENJAMIN!
Nu har du verkligen blir stor! Du kom att bli större för varje sekunder!....
Snart står jag här med rullator och är gråhårig!....
jisses...

GRATTIS PÅ DINA STORA DAG!!!!
Mamma älskar dig!♥
Bilderna finns i www.artan.bilddagboken.se


Nu kom svar på frågorna som ni har väntat på längre...=)
Det är vad jag ser på mig själv...

Ägaren av hemsidan: Pernilla Norberg

Äter helst: Tacos
Dricker: Vatten och mjölk
Alkohol: Black Tower (vin)
Vill resa till: tillbaka till Florida, Thailand
Klär sig i: Jeans,
Röstar på: röd
Hatad eller älskad: älskad (hoppas jag) =)

Väger: 84
Önskar sig: Att allt ska bli bättre…
Bästa sexställning: ho ho… ni kan gissar det…=)
Klädstil: enkel o fin (tycker jag)

Gör en fredagskväll: mys hemmakväll och vara med B eller vännerna.
Älsklingsgodis: börjar blir turiskt peppar men annars hårt och surt…
Är som vän: omtänksam (tycker jag) =)

Bästa egenskaper: Snäll, pålitlig
Sämsta egenskaper: är för snäll..
Är rädd för: att något ska hända med B , ormar
Motto: Lev livet! Det går inte i repris!..

Återigen...
Benjamin, du är bäst!
Pusss
Din tokig mamma

Ärtan - stolt mamma till 4 årig buspojke


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha, roligt att du snart står där framför honom med stödhjul (rullator) och är gråhårig. :D

ja, jag är jättesnygg. hårig blir jag också när jag är sjuk! ;)

ja, jag hade väl något rätt ang. din lista får man väl hoppas. ;)

2007-01-28 @ 20:48:34
URL: http://www.naturelle.blogg.se
Postat av: Sofia

Jaså, så jag har glömt hos dig :P PUSS

2007-01-28 @ 23:54:39
URL: http://www.nogg.se/redlip
Postat av: BigB.

Turkisk peppar är väl inte gott? Möjligtvis att dricka i snapsar..
Sexställning: Näej berätta ;)

2007-01-29 @ 07:01:43
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Jennifer

Hej hej! Det är nog någon som skrivit fel adress för jag har inte svarat på dom frågorna... Eller så tror någon att dom har min blogg-adress! :)
Så nä, vi känner faktiskt inte varandra, men de gör ju inget! Alltid kul att hitta ny bloggar att läsa! Vilken sötis till son du har förresten!
Ha de bra! Kram

2007-01-29 @ 12:25:28
URL: http://jennifer.blogg.se
Postat av: mallan

det var mysigt att titta på bilderna. Kan förstå dig att han blev PLÖTSLIGT 4 år:)
Minns att jag träffade Bai när han var fem veckor, sen plötsligt ett år. snart får jag träffa honom när han är sex år eller nåt:P

2007-01-29 @ 13:40:56
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0