allt..

Jag ska skriva in svar på frågan nästa gång jag blogga, kanske imorgon..=)
Det har bara varit fullt upp med skolan på sistone...
Idag var det verkligen kul, då tog vi pulsmätning på varandra... Mina tolkar få testa också och en av tolkar pumpa så att det hamna på 240!!...... hahahahaha... den andra tolk skrek, AJ...
Dessutom fick vi känna hur bli matad/dricka av andra, det var massa skratt...
Sen gjorde vi test på urin och avföring, det var verkligen intressent!...

Imorgon ska vi prova att sitta i rullstol och testa olika... Spännande ska det bli!!...

Ja lite nyheter från lillpojken..
Här ser ni, han är skadad...=(

Ramlade på backen när han åkte pulka på dagiset.. Stackars.. Han som fyller år nu på söndag..
(bilden tog måndags den 22 jan)


Wooh!
Idag den 25.e var vi på frisör då få Benjamin klippte sig, han var jätteduktig.. Även han var lite rastlös på sistone men det blev bra!..
Han fick också en färgspray, grön! Han vill redan har det nu!...=)
Man kan ser lite av såret på näsan och vid ögon...
Han är ändå söt! =)

Nu väntar sängen på mig....
Jag blogga mer imorgon med svar...

Godnatt

Ärtan - trvis ännu bättre i skolan!

Kommentarer
Postat av: morfar

hej hej Vilken näsa ?
nu är det bara två dagarkvar sen blir det kalas
med mycket buuuuuusssssss spring spring jaga jaga
sen måste morfar ha (syrgas) sen mer bussss jaga jaga =ROLIGT hihi. vi syns på söndag när vi kommer med presenter.
hejdå lill tå .

2007-01-26 @ 09:58:03
Postat av: josse

SÖÖÖÖÖT! ;)
Grön som mig! jag hade ju alltid grönt hår efter ha klippt mig när jag var liten ;)

Längtar tills nästa helg!!!
ÄDSD ÄDSD !
pussssssssssssssssssssssssssssssssss

2007-01-26 @ 10:12:47
Postat av: jennifer

Åhh stackars benjamin men det e såå typiskt av barn som skadar sig..hehe..var inte precis ängel jag när jag var liten.. haha d lät roligt du hade på utildningen.. vad roligt tolkar fick prova också..tuff frissa benjamin har :)puss

2007-01-26 @ 18:18:25
URL: http://jennipher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0