rätt svar

Svar på sanning/falskt...

1. Jag har rymt hemifrån - SANT

2. Jag har hoppat fallskärm - FALSKT

3. Jag har åkte in fyllecell på min 18 årsdag - FALSKT (så kul att du, BigB tror om mig) =)

4. Jag har bråkat med lärarna så att jag hamna hos rektor - SANT (mallan, just det! typiskt vsk)

5. Jag har blivit greps av polisen - FALSKT

6. Jag har skalbaggefobi - SANT

7. Jag har gjorde en hälsning till kungaparet, VÄLKOMMEN TILL VÄNERSBORG!! - SANT (det tror ni inte om det va? =) )

8 . Jag har varit vaken i 2 dygn - SANT

9. Jag har spydde på vakten´s skor inne i pub - SANT

10. Jag har lurat en person som sälja sin bil att mina föräldrar vill köpa bil av personen - SANT
(hahahahaha, jag ljög verkligen, jag var runt 11 år gammal och tyckte att bilen var så snygg så att jag sade att mina föräldrar är intresserad av bilen och gav telnr... Mina föräldrar blev så förvirrad.... ha ha...
Bilen var samma typ av VW golf.... hahaha...)

Ärtan - trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: natty

skratt. du e kul där då du ljög om bilen ;-)

2007-02-09 @ 21:58:13
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: T

då är jag allt rätt typ:) ler.

2007-02-10 @ 02:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0