en hälsning...

från umeå!


det är riktig kallt här, -18 men väldigt härlig!!! man känner att det är riktig vinter! helt vit och vacker! :)

Åkte med 8,26 tåg från VBG igår o skulle vara i sthlm 11.45 sen med 13 buss till umeå o kom fram till umeå 21.45 men tåget till sthlm var försenad pga ovädret sen äntligen kom tåg men sen var det el problem så vi satt och vänta i två timmarna, så äntligen var man i sthlm 15.00 då betyder de att jag missa min buss till umeå.. succkk..
Nästa åka kl 21.. fan, men kom på att josefin jobbar i sthlm o bad henne att göra mig sällskap till dess...
Benjamin åkte hem till sin pappa och Benjamin var lycklig och han vill nog slippa mig ett tag...=)
Så gick jag och mötat söta josefin, gick runt lite och fundera vad vi ska äta... så till slut bestämt vi oss att det blir kulturhuset... Det var väldigt gott mat och vi njöt av utsikt av storstaden...
Sen dra vi till Wayne Coffee och då få jag passa på att testa Chai Tea Latte, så jävla god! =)

Sen kl 21 var det dags att åka till Umeå, jobbig resa var det... under resan "hoppa" bussen hela tiden och jag vaknade varje station, puh...
När jag kom fram 05.40 då kom lillebror med hans kompis sara för att hämta mig, sen när vi var hemma så sova vi aldrig....

Haha, sen fick jag följa med lillebror´s första lektion, och nu är jag hemma hos lillebror medan han är fortfarande på skolan..
Så kan ni gissa hur trött jag är... guhh...

Men det är sååå HÄRLIG att vara här.....=)

ska uppdatera bilddagboken, så håll kolla ni! =)

Ärtan - glad och trött

Kommentarer
Postat av: sesam84

Uscha jobbig resa! Men skönt att du äntligen e framme =)

2007-02-23 @ 11:09:08
URL: http://www.sesam84.blogg.se
Postat av: mippu

va skönt att du klarar dig bra i kylan, skåningen! ;)

2007-02-23 @ 11:27:41
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: mamma

stackas dej en sån jobbig resa men skönt att du är framme ha nu riktigt mysit med brorsan vi syns på måndag kram

2007-02-23 @ 13:59:31
Postat av: sofiaw

någon är avis på dig nu....umeå ju...! :)

2007-02-23 @ 21:55:04
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: sofiaw

någon är avis på dig nu....umeå ju...! :)

2007-02-23 @ 21:55:04
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: sofiaw

någon är avis på dig nu....umeå ju...! :)

2007-02-23 @ 21:55:04
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: Sara

Hoppas du har det bra på vägen hem nu till Vänersborg (om jag uppfattat rätt) :)
Och hoppas att du haft det bra i Umeå hos brorsan :)

Kika gärna i min blogg och lillemands blogg också, fast där måste man ju ha lösenord... finns ju märkliga folk ;-)
Kraam!

2007-02-26 @ 01:16:12
URL: http://missboren.blogg.se
Postat av: Carolin

Hej Pernilla!=) Det var verkligen jättetrevligt att träffa dig i fredags, även om det blev kort. Dennis har ju pratat en hel del om dig och Benjamin=) Jag ser fram emot nästa gång vi ses. Tack så jättemycket för blomman. Jag sken upp som en sol när jag såg den!=) Ni hade förstås inte behövt köpa något..Tack. Ta hand om dig. Kram Carolin

2007-02-26 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0