tjo hej!

Hej allihopa! =)

Jag är medvetande att jag är dålig på att uppdatera min blogg, det har varit för mycket på sistone..
Två stora grupparbete pågår i skolan och hemskrivningen inlämnad idag och så fick jag en glad besked så nu är jag lugn...

Annars är det som vanligt här, ska ut på APU vecka 38 till 41 och då befinna jag mig i ljuvlig Göteborg..
Imorgon ska man få veta var jag ska "jobba"... Jag tror mest på en arbetsplats som jag har redan "jobbat" så det ska bli gött att kom tillbaka...
Benjamin har gått och blivit förkyld nu... hoppas bara att han slippa bli sjuk! Det är inte rolig att vara sjuk!...

Sen är det mycket att fixa inför min födelsedag.... herregud, om två veckor är jag med i 25års klubben...=D

Benjamin har en hemligkärlek sedan juni och jag fick veta det idag, tycker det är så gullig!...
Han kom till mig med en brev när jag kom o hämtat honom på dagiset, så frågade jag om det är till mej?..

-Nej, det är min. Jag fick det av Tuva innan sommarlovet.

Då frågat jag om jag få läsa, det fick jag... blev såå nyfiken!

Benjamin, jag älskar dig från Tuva

står det... jag tycker det är så sött! Då tänkte jag på min tid när jag var små så skrev jag så här

Jag älskar dig men älskar du mig?
Kryss det här  JA eller NEJ
sen lämna mig tillbaka papper.

hahaha... Det är så kul o söt! =)

För några dagar sedan blev jag utmanad av Natty....

* Först regler, sen fakta/vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta vanor/fakta & skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar & skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar i deras bloggar så att dom vet att dom blivit utmanade & bör läsa din blogg.

  1. Jag är 25% gotlänning
  2. Är snabb på att diska
  3. Är dålig på att posta brev
  4. Är rädd att köra bil
  5. Äter inte ärtor trots jag kallas för ärta
  6. Är höjdrädd när man är i luft för längre. ( ex. uppwsinget på liseberg, riktig otäckt!)
  7. Tycker att städa är roligare än laga mat
  8. Är kass på att baka
SÅ nu måste jag utmana och det blir...
Det är många som har blivit utmanad... hmm

Stina-Lee
Melodie
Pipomusik
Rainred
Flisan
Crinolin
Denohonda


Ja nu är det dags för Story, har köpte hem en idag så det bli soffan eller sängen och läsa!! =)

Vad ska ni göra i helgen?....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag tycker också att det är tråkigt att gå till frissan och toppa. Fast håret känns ju faktiskt så mycket fräschare efteråt. :)
Promenera är härligt! Synd att det börjar bli så kyligt ute bara..

2007-08-28 @ 23:16:11
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Melodie

Vad trevligt att du utmanar mig :) Haha ska göra detta när jag kan ;)

2007-08-29 @ 00:59:42
URL: http://melook.blogg.se
Postat av: Anna Y

haha ej äta ärtor, ändå kallas för ärtan!? har trott hela tiden att du älskar ärtor!;)

2007-08-29 @ 07:25:14
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: Camilla

hihi.. jag ska på matfestival nu i helg!

2007-08-29 @ 08:37:29
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Anonym

skrattar,
jag som totalt missat du utmanad mig =) *skratt*
men iaf... men det var kul läsa.. roligare städa än laga mat, herregud vi borde flytta ihoo du o jag, jag hatar städa-
tråkigt, men älskar laga mat ;) *skrattar*
hoppas du hittar ngt bra ghär i gbg på praktik!
kramen

2007-08-29 @ 10:01:41
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Felicia

hmm så jag blev utmanad... ska ta och skriva det
i veckan :-P måste fundera ut vad jag ska skriva ;-) jaa, vore ju kul.. kanske nån helg, så kan vi försöka träffas. tror säkert att Benjamin och Casper kommer att leka mkt och ha kul tillsammans. ni kanske kan komma hit en helg, bor ju i radhus så har gott om plats här ;) sen kan vi komma till er. rättvist typ. Puss

2007-08-29 @ 15:48:03
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack för ditt rådet :) Kolla igen min blogg och skriv gärna kommentar. Kramis

2007-08-30 @ 23:28:07
URL: http://www.falk.blogg.se
Postat av: sofiaw

samma här.. har varit dålig på att uppdatera men nu har jag gjort det, puh! :) ja, snart är det ju dags för din fest. säg, vad önskar du dig? förutom IKEA presentkort förstås ;) puss!

2007-09-05 @ 16:33:33
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: sofiaw

haha nej men jag vet att du ville ha... eller du önskade iaf dig det förut! :) men ja det är klart, ta d på msn sen när du har funderat ;)
puss!

2007-09-05 @ 19:13:03
URL: http://www.wiksofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0