I´m back!

Det är ganska skönt att vara lite off från datorn....
Kanske inte precis off från dator men.... =)

Mår ganska bättre nu än vad det var för några veckor, fick då magkatarr och det var jobbig..
Stress, den ord... det gör ont i magen så fort jag tänker på ordet...

Men nu är det ganska lugn...=) Är ute på praktiken så det finns inte mycket att plugga... rätt skönt faktiskt...
Sen när jag är klar med praktiken så är det bara 3 veckor tills sommarlov börja... ohh vad jag längtar!...

För några dagar sedan sade Benjamin till mig..

Vi satt och lekte med hans (kanske) tusental bilar....

B - Vill ha nya bil
J - Du har många bilar.
B - Nej jag sade fel, du måste köpa många barn jag kan leka med barn.
J - (förvånad och skrattar)

Han tror visst att man måste köpa barn för att kunna föda barn.... Då påminner det om när jag var små och frågade mamma om jag kan få en lillasyster men då säger mamma att det kostar mycket att ha barn.

Ha ha....

Nää mina föräldrar kom när som helst och vi ska gå ner till tvätten innan dom kom...
Äntligen är tvättstugan klar och rent och NY!.... härlig...

Ärtan - glad



solnedgång på Skräcklan...
underbar...


Kommentarer
Postat av: Charlotta

sött av Benjamin, då han längtar efter en bror eller syster. :)
Kram

2007-04-29 @ 20:11:00
Postat av: Sara

Skaffa syskon till B? ;-)
Hoppas allt ok med er, puss

2007-04-29 @ 20:14:59
URL: http://missboren.blogg.se
Postat av: Felicia

Välkommen tbx till bloggvärlden ;-)
Haha sött sagt av B, barn är för underbara!!!!

2007-05-01 @ 18:14:22
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: Elin

Underbar bild :)

2007-05-09 @ 16:29:06
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0