Tack

24831-253

Tjejer/Killar, tack för lördags! utan den gubbjävel...=D


Bilderna kan ni kolla in hos RedLip eller Melodie..

Hade haft väldigt trevlig att ha Sofia här även hennes tåg katastrof.. Irriterad på SJ, verkar som mina vänner hamna alltid i problem när dom ska komma o hälsa på mig!.. Urk åt SJ!... =)
Men det var mysigt att hon kom o hälsa på.. Tack för allt, Sofia!

Ni folk, tack för att ni lägga in ers röst på soffor, nu har jag (nästan!) bestämt mig, ska bara ta mig in på EM o titta och prova sitta/ligga... Det blir mörka soffan, om jag ska köpa...=)

Nu är Benjamin lite sjuk, eller är han SJUK?!... suckk.. Idag var vi hemma och han orkade inget på förmiddagen, men sen efter när han fick sin hostmedicin då var han piggare och lekte bra så man få passa på att plugga lite men det blev hela eftermiddag/kväll och sen hade man tvätten också.. Så nu är man verkligen hel slut...
Bör egentligen gå o lägga mig nu men... vad gör jag??! =)

Imorgon ska vi stanna hemma också, men ska inne på skolan och hämta uppgifter så jag kan plugga hemma...

Nej nu måste jag faktiskt gå och lägga mig!!....

godnatt







men... kom jag att gå ifrån dator?? ha ha ha, det tror jag inte...=)

Kommentarer
Postat av: Sofia J

Tack själv, saknar dig! :( PUSS

2006-09-25 @ 23:15:57
Postat av: Sofia J

neeeeej, då lämnar du mig i msn! hahaha

2006-09-25 @ 23:28:24
Postat av: melodie

Klart vi ses snart! :D Haha, jag vet.. Typiskt mej att ändra sådär snabbt ;)

2006-09-26 @ 00:39:50
Postat av: Ärtan

Här ser ni! Jag sitter fortfarande vid dator! :P

2006-09-26 @ 01:09:49
URL: http://www.artan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0