Lite skoj...

Annchar´s blogg hittat jag listan...

Tio första:
Första bästa kompis:
Linda Ericsson
Första bil: Har aldrig äger en bil men föräldrar´s aqua Volvo Amazon..
Första kärlek: David Johnsson, barnförälskelse..
Första husdjur: En undulat vid namn Pippi.
Första semester: Minns inte men var då 10 månad gammal, till Gotland..
Första jobb: Hm, Brätte Ridskola.. ( sommarjobb )
Första köpta skiva: Köpa aldrig något skiva..
Första riktiga kärlek: Kristoffer Olsson
Första piercing: Underläpp. Om öronen inte räknas.
Första konsert: Walt Disney Ice Show..

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Förra helg i Uppsala...
Sista bilfärden: Lördags, pappa körde mig till träningen..
Sista filmen du såg: Pretty Woman..
Sista ringda telefonsamtal: Josefin Bergqvist
Sista bubbelbadet: Hos Scott i USA.. Då har han glömt stängt av varm så det var tokhett i bubbelbadet!=)
Sista spelade cd: Min hörsel funkar inte.
Sista kyss: För ca tre veckor sedan, det var underbar..
Sista gången du grät: Igår.. känner mig sårad..
Sista måltiden: Kyckling med currysås

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej....
Blivit arresterad? Nej..
Blivit kär vid första ögonkastet? Jepp!
Varit på tv? Jadå..
Fått ditt hjärta krossat? Jaaa...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, så elak är jag inte.
Haft ett one night stand? Joo..
Busringt till nån? Ja har jag! he he he...

Sju saker du har på dig:
1. Hotpants
2. BH
3. Jeans
4. linne
5. T-shirt
6. skor
7. skärp.

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Duschat
3. Äta frukost
4. Lämna sonen på dagiset
5. Pluggat
6. SUCKA hela tiden...

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Mobilen - Ja är BESATT!!! =)
2. Nyckel - min trygg!
3. Alla mina väskor
4. Alla mina skor
5. Alla mina kläder =)

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Jo
2. se
3. fi
4. n
=)


Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Höst och vår.
Choklad eller chips? Mmmmm.... Marabou!

Två saker att göra innan du dör.
1. Hoppa bungy jump - är lite höjdrädd..
2. När målet är slutförd.

En sak du ångrar:
1.Att jag ställt en väldigt dum fråga till en person som jag tycker mycket om...=(


Utmanad: DU som läser det här... Känner dig TRÄFF!!!!! =)

Tack för mig..=)





Imorgon fyller man år, hoppas att det bli en bra dag och att jag må KANON...=)

Jag vill och hoppas...




Kommentarer
Postat av: sess

jo, allt är fint här också, men trött ... kom hem fr stan o "jobbet" .. :) kraaamar

2006-09-11 @ 15:37:04
Postat av: Lotta

vad arg jag blev att du tog texten, ha ha ha ha... nejdå! klart du får gumman! Puss ;)

2006-09-11 @ 16:52:32
URL: http://www.annchar.blogg.se
Postat av: Lotta igen

Såg nu att du skrev min brorsa som din riktiga första kärlek, he he he.... gamla goda tider!! ;)

2006-09-11 @ 16:56:37
URL: http://www.annchar.blogg.se
Postat av: Sofia J

snart ses vi....

2006-09-11 @ 17:03:57
URL: http://www.blueberry.blogg.se
Postat av: sofie

vaffö lågt nu då ? Jag läser ständigt dina blogg o hållre tummar för dig i allt! =) hur går det med din -kampen mot vågen? =) kramsiiii

2006-09-11 @ 17:07:47
URL: http://pipomusik.blogg.se/index.html
Postat av: Mallan

sista kyssen- där gjorde du mig nyfiken:P

2006-09-11 @ 20:34:11
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: Lotta

;)
jo jag mår fint! frisk igen, skönt! varit sjuk i en vecka... jobbigt har det varit. hoppas allt bra med dig? kommer du va i gbg i helgen? puss

2006-09-11 @ 23:22:45
URL: http://www.annchar.blogg.se
Postat av: Fia

GRATTIS på födelsedagen, vännen! Hoppas du får en fin dag med tårta & presenter! kramkram

2006-09-12 @ 00:04:10
URL: http://supermamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0