Listan...=)

DAGENS:
klädsel:
Jeans med röd/vit randig t-shirt
frisyr: flätor..
låt: -
tv: ingenting..
vill ha: en viss.. - ohh..
tråkigaste: lyssnade på tanten från Försäkringskassan på förmiddagen..
roligaste: sitter här på rast o bloggar...=)

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Benjamin
såg dig gråta: Benjamin
fick dig att gråta: Det som sårar mig djupt.
fick dig att börja skratta: Benjamin
du gick på bio med: Maria
du gick på stan med: Melodie och Bai..
skickade ett e-mail till dig: Camilla
skickade ett sms till dig: Fredrik

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja.
bråkat med ditt husdjur: Dum fråga.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Njae.

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: titta på skräckfilmer..
vill du gifta dig: Ja.
Vem hatar du verkligen: Det finns tyvärr.
Varit kär: Självklart.
Kör du bil: Nej men jag övar!
Har du ett jobb: Nej.
Gillar du att ha folk omkring dig: Det beror på vilket humör jag är på..
Är du ett hälsofreak: Nja, äter onyttiga ibland..
Är du ensam nu: Nej, är på skolan..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Nopp.

FAVORIT:

Rum i huset: Mitt rum.
Typ av musik: -
Parfym: Lovely of ... - (glömt vad det heter, köpte i Washington DC)
Månad: September.. - Fyller ju år ..*ego* =)
Mat: taco...
Dricka: vatten
Godis: sur o laktris
Tidning: uuu, för många...
Film: Forrest Gump..
Skådis: Tom Hanks
Djur: Häst..


Utmanad:

DU som läser det här..=)

Kommentarer
Postat av: Camilla Jansson

Tack så mycket ! ;) då får jag väl svara!
kramis (kolla lite senare hur jag svarat!!

2006-09-08 @ 10:29:51
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: felicia

hehe jag ska oxå svara nu, för längesen jag skrev blogg så det e dags igen!
Allt bra annars gums? Puss

2006-09-08 @ 17:35:46
URL: http://flisan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0