Listan från nogg.se =)

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Hm... Ja så fort jag ser en dammråtta som finns i TV rum så dammsuga jag som
en galning i HELA lägenheten. 2. Kom inte.. 3. På något mer..=)

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Vänlighet och öppensinnighet.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Pillan, Allie, Pea..
Hur var du som barn?
Väldigt besvärlig, elak..mina föräldrar var tvungen att flytta till VBG för att ha kontrollera över mig, och dom tackar mig nu idag för detta.. Öhum?

Vad tycker du om fildelning?
Jag bryr mig inte om det här.

Varför bloggar du?
För att jag tycker om att skriva och jag är ganska öppen också, gillar att skriva ner vad jag tänker, känner, vad som hänt..

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Nej, faktiskt både och!

Vad kan man leva utan?
Mobil och datorn men jag är helt besatt av mobilen.. undrar hur en hel dag utan mobil ser ut för mig?!

Vilket är viktigast hos din partner?
Pålitlig och samarbetsvillig

Hur ofta lagar du mat hemma?
Ja, det är bara jag som KAN lagar så det är jag som lagar varjedagar..=)

Vad skulle du göra med ett friår?
Om jag hade pengar så reser jag som en galning och se saker. Och skaffa mig en jäkla massa erfarenheter

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Mexico mat!

Hur svarar du i telefonen?
Texttelefon - Hej Pernilla här
Mobilen - Hej *vinkar*

Är du pinsam på fyllan?
Ja, kan vara det.. jäkla..

Vilken var din första konsert?
Mm, DisneyIceShow.. När jkag var små..

Hur ser folk dig?
Glad, pratsam.. =)

Människa som gör dig enbart ledsen?
Någon som har gjorde hemska sakerna.

Människa som gör dig enbart glad?
Alla vänliga människor.

Värsta känslan?
När jag är så sprilld och vet inte var jag står.

Favorit tv-program?
uj, för mesta av alla, Desperate Housewives, Lynette är bara för BÄST! =)
TopModel. PrisonBreak, CSI..

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Tillbringa timmarna med vännerna på en mys café.

När grät du senast?
När? hm..

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Vrida bakåt och göra om mina tabbar.

Vart går din drömresa?
Sydamerika eller Nya Zeeland.

Vem är ditt drömragg?
Wentworth Miller, gud!!...

När blir man vuxen?
Det är upp till olika personer, en del säger att de blir det när de skaffat barn eller jobb. Andra säger att de blir det av sin egen livserfarenhet.

Vill du säga förlåt till någon?
Så vitt vet jag inte..

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Big Brother.

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig

Vilka personer beundrar du?
Mest av alla mina föräldrar. Mest pappa som stod ut med mamma med hennes biljontals problem!

Vem var din första kärlek?
Kristoffer Olsson..

Vem har makten i ditt liv?
Jag själv. Vem annars?

Har du mobbat någon?
Jo, tyvärr.

Vilket djur skulle du vilja vara?
Någon flyttfågel.

Har du någon fobi?
För spindlar.. men vissa dagar tycker jag att det är äckliga men vissa dagar springer/skriker jag för livet när jag ser en spindel..

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Haha det tänkte jag inte avslöja här...=)

Har du snattat någon gång?
Har snattat en gång, en tuggummi var det...=)


Kommentarer
Postat av: mippu

Du var en brutal person när du var liten.
Tur att du fattade vad "snäll" betyder och blivit det. :D PUSS!

2006-09-30 @ 23:33:57
URL: http://nogg.se/mippu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0