Kräftskiva i Knivsta

Kolla in http://www.jdlove.blogg.se
För att kolla mera bilderna.. =)


24831-200
Mina tjejer!
Först vill jag säger, TUSEN TACK för helgen!!
Ni är redan saknad!

Var i Uppsala i helgens, åkte dit i torsdags och hade mysigt med Josefin, även vi suttit och pratat om pengar i 3 timmar natten till fredagen=D
Sen fredagen var vi på stan och jag hittat en skönt kofta från Gina, älskar det! Sen på kvällen kom Maria och Munur.. Sara kom också med (hon skulle komma på lördag) och överraskade oss, vi kände på det att hon skulle göra det, Jäpp! =)
Massa snack var det på denna kvällen med!
Lördagen drog vi till Gränby och kollade runt, sen kräftskiva hemma hos Daniels föräldrar i Knivsta.
Vi allihopa hade jättekul, bilderna (många) finns härnere...=)
Söndagen, tungt känsla! Då lämnade man mina bästa vän, Josefin..=(
Men våra vänskap är starka oavsett var vi bor!..

Jobbigt att sitta 5 timmar på tåget, min svanskota svider!... Skulle plugga under resan men var för trött så jag somnade några gånger under pluggande...

TACK FÖR ALLT, MINA TJEJER!

    
1: En turiska kräfta på besök hos Jumbokräftor..=)
2: Munur och Maria
3: Vänta på att det är dags att mumsa in kräftor/räkor
4: Kräften vs Räkan, vem vann? =)
5: Sara i kräfthatt

    
6: Sara Erik Jag
7: Kräften har vattenkroppor säger Josefin =)
8: Tjejen, Jonte och Katja
9: SNAPS SNAPS!!
10: Josefin Maria = blivande fåglar? =)
    
11: Sara Jag Maria = nöjda o mätt och belåten
12: Folk sitter eller står och snackar.
13: Josefin, Jag, Maria, Mange och Munur. Josefin, din hatt ligger lite snett..=)
14: Jag Maria
15: Josefin får nog barnsliganfall..=)
    
16: Josefin med mobilen och Erik.
17: KnasDaniel och Josefin kan inte slitna från varandra..=)
18: Eric och Maria snackade om sömn, jobb =)
19: Jag och Maria (igen!)
20: Dubbel jag...=)

    
21: Jag Maria Josefin
22: Josefin himlar med ögon..=) man kan förstår hur hon känner då? =)
23: Jag försökte ta bort chips mellan tänderna
24: Jonte och Sonde
25: Vissa sitta i vardagsrum

    
26: Maria med sin känd grimas...=)
27: Vad höll jag med på? Jo, du.. jag vred foten när bilden tog =)
28: Söta Josefin och Sara
29: Jag Maria, Josefin, Sara och Barret.. (Cider ramlade från bordet o spillade på min hand och Marias foten, därför reagerade vi sånt) =)
30: *kärlek* Jag och min underbar Josefin..

    
31: KnasDaniel stod och fundera... funderar...
32: En del sitta inne och titta på EM-kval
33: En annan satt ute och prata eller lyssna på Daniel Jonte Nicke sjunger.
34: Eric däckad? =)
35: Jag - oberedd =)
 
     
36: Jag och söta Sara
37: Massa prat, skratt..
38: Josefin har fått barnsliganfall igen..=)
39: Nu är det jag som har barnsliganfall...
40: Jag och min Josefin, du är bara BÄST, hel enkel...

  
41: Ööhh, vi båda smittar våra barnslighumör på varandra..=)
42: Sara, vad är det med dig? Försvarar du dig för nåt? =)



Idag är man ledig från skolan, rätt skönt faktiskt... Benjamins dagis har stängningsdag, personaler var på kursen hela dag.
Sovit nästa ut, har snällaste pojke som sova rätt länge idag så jag fick sova! =)

Imorgon består det av skolan, plugga och plugga!!...

Ikväll - Prison Break och CSI! Yeah!...




Ärtan - trött och nöjd efter helgen!


Kräftan, vi ses nästa år!

Kommentarer
Postat av: sofia

men gumman... :(

2006-09-04 @ 18:16:59
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: Pernilla

Så söt bild på er :).. Va det roligt? Joo jag såg att du skrev till Fia om ljus, jag har svart och större, köpte det billigt i rusta..Det är ändå bra som dyrt ljus. Vill bara tala om :). .
Allt bra? KRAAMM

2006-09-04 @ 18:49:33
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: josse

Tack själv, du är bäst!!!
Puuuuuusssssssssssssssssssss & kraaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm!

2006-09-04 @ 19:35:09
Postat av: Sofia

Din hår är rätt lång när du gör dem rakt, snygg klänning. var hittade du den? ;)

2006-09-05 @ 15:35:51
URL: http://www.blueberry.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja det finns kvar i rusta tycker jag.. Kolla där.. :).

2006-09-06 @ 10:21:57
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: mippu

du är saknad med, gumman! pussss!

2006-09-06 @ 11:10:50
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: sofiaw

syns om några timmar! :) puss

2006-09-06 @ 14:03:52
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad du passar verkligen bra i långt hår jämför med kort hår! :)

2006-09-06 @ 23:39:41
Postat av: Ärtan

Du, som skrev utan namn..
Tack! =)

2006-09-07 @ 17:17:17
URL: http://www.artan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0