allt..

24831-254

Josefin, du är saknad!



  



Satt här och lekte med en del bilderna på photoshop, jag brukar inte gillar att göra sånt, men ikväll hade jag lust att mixa lite...=)

Tog några bilderna på mig igår kväll (däruppe tre bilder) innan jag dejta med John Blund, det blev många bra bilderna men var helt vit på ansikten.. B gillar att sno sakerna från mig och jag bara går och går runt lägenheten och leta efter grejor han gömde..=) B har tryckt på något så att bildkvalitet blev ljusare än vad det brukar utan att jag visste, när jag tog först bild, o kollade efter, VAFAN?! Redan blekfis!!!?.. Måste in o sola mig snart tänkte jag.. Men sen insåg jag att något som inte stämmer alls, fixade tillbaka till normal, där! nu mår kameran bra...=)

Nu är man nästan klar med projektarbetet och jag hoppas att jag kan njuta efter när jag har lämna in pappret till lärare... =)


Det har varit jävla konstig väder här i Sverige, nu på söndag är det 1 okt och det är fortfarande VARMT!!!
Nej inte lika varm som i somras men ovanligt att det är varmt för att vara sept månad och snart okt månad!...
Onsdags snöade det i Kriuna, men här?! varmt... helt motsatt!!!
Jaja..

Ujj, är så törstig.... springer till köket och fyller vatten i flaskan hela tiden...

Vatten... vatten... vatten... H20...H20.. water... water....

Ärtan - törstig...



Kommentarer
Postat av: Gumman din!

Pernilla, du är saknad, väldigt mycket!!!
Du och Benjamin finns alltid i min tankar, varje dag!

Älskar er två!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

2006-09-29 @ 22:31:37
Postat av: melodie

tack själv, det var verkligen trevligt! jo det blev svinkul det där ;) kram!

2006-09-30 @ 00:17:54
Postat av: BigB.

Snygg färg på tröjan, du syns verkligen i den =)
Jo allt e bara bra, skönt med helg och avkoppling. Ev festa ikväll men vet inet så noga, kanske blir det Harrys kanske bara hemma o slappa, ibland behövs det med ;)
nej just DU behöver inte göra utmaningen igen :P
Kramen

2006-09-30 @ 09:16:23
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: jennifer

haha busi benjamin e :d hehe.. vad händer det under helgen?:D ska kolla på matchen snart.. sen parrtttyyyy!:D pussisar

2006-09-30 @ 11:44:53
URL: http://nogg.se/jennipher
Postat av: melodie

haha ja den gubbjäveln! ;D

2006-09-30 @ 12:13:34
Postat av: Sofia J

snygga bilderna på dig ;) saknar dig!

2006-09-30 @ 13:11:00
Postat av: Summer

haha jag tycker att jag har sett dig när han var nyfödd i Örebro. Annars vi kan träffas när du tar din son Benjamin. Lovar du? :) Inget speciellt min storasyster,sin man o barn ska hälsa på oss idag. Min tvillingbror jobbar....Chef kommer på måndag. Han vill att det är färdigt målare idag o imorron. slipper honom. jag ä ensam hemma. SOFTAR HÄR :) Du då?
Haha ja sant att det är sent september. Längtar du HÖST? =)
kramar

2006-09-30 @ 13:40:18
URL: http://divvvaaaaa.blogg.se
Postat av: mallan

höstmarknad i torget är mysigt! Mamma ska väcka mig kl åtta på morgonen, mamma säger att det var mysigare att gå runt tidigt på morgonen, då var det ganska mörkt och lampor överallt och lugna männsikor som njöt och tog det lugnt. Jag som vrukade gå ut vid 12-tiden, fy fan! Kan du minnas en höstmarknad någon gång i ditt liv att det inte regnade? det verkar som om det regnar alltid när det sker med höstmarknad!

2006-09-30 @ 16:25:17
URL: http://mallansson.blogg.se
Postat av: mippu

tyvärr. :)

2006-09-30 @ 23:02:43
URL: http://nogg.se/mippu
Postat av: mippu

japp, jag tror att du känner dig lite stressig nu så skynda dig! :) Även tror jag att Josefin håller med mig, det vore kul att se dig ratta runt en bil. :D
pusss!

2006-09-30 @ 23:16:59
URL: http://nogg.se/mippu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0