Tack Melodie och Bai!

Melodie och Bai kom förbi precis när vi har ätit klar middag..
Det blev lek mellan Bai o Benjamin...
Benjamin gillar visst att pilla på Bai...=) Och han var trostig när Bai tog hans lastbil..
Min!... Min!... Min!... =)

Sen när var det dags för barnen att dricka sina kvällsvälling, och benjamin somnade snällt ikväll, vilken han inte ENS brukar göra!.... det var skönt.. Bai somnade också snällt i vagnen.. Det var lugnt och skönt
då satt vi och pratat bara om allting, det är skönt att det finns en ungmamma här i VBG så man kan prata! =)

Desperate housewives med glass hann vi också! Jaaa jag VEEEETTTT!!!!!!! glass... suck!.. Hahaha...

Dom stack vid 23- tiden, det var skönt och mysig att ha besök av er! =)

     
Benjamin och Bai
Benjamin i Melodie´s skor =)
Min lastbil!
Jag med två sötisar
Se hur hårt glass är! =)
Vi njöt av glass och barnslig framför Desperate Housewives..=)

Än en gång, TACK, ni! =)

Uppdatera kanske mer imorgon..


Ärtan - god natt

Kommentarer
Postat av: melodie

tack så mycket själv att vi fick hälsa på och så. vi ses snart igen! :) kram

2006-10-04 @ 00:50:50
Postat av: Anna Y

sett den bild någonstans? öhhh vart????*förvånad*:D

2006-10-04 @ 07:45:53
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: Felicia

Hihi söta pojkar :-)även mammor haha!
Förstår dig att det är skönt att det finns någon till som är ung och dessutom i ungefär samma situation som dig i Vbg. Här i Skåne är det några vänner som också ska få barn precis samma månad som mig så det är skönt att ha några att vara mammalediga med. Men du... vi måste ju försöka träffas snart! Puss

2006-10-04 @ 08:13:27
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: Mallan

mysigt:)

2006-10-04 @ 14:23:24
URL: http://mallansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0