längtar...

att sluta skolan! =)

Är så trött och har varit det hela dag... Var också väldigt irriterad, speciellt på Grisen...

Urk...

Snart ska man gå o träffa Melodie och Bailey.. Jag längtar faktiskt efter dom! =)
Hoppas jag har kul med dom, det är vad jag behöver just nu efter Grisen!....

Måste måste plugga.. men inget ork.... fan fan... =(

Pernilla, du måste sluta tänka för mycket.. Annars blir din hjärna stekad!

Det är vad jag tänkt just nu...=) Seriöst, har tänkt för mycket och funderat för mycket...

suck, säger jag bara...

JAAA!! endast 3 min kvar tills jag sluta!!!

Ärtan - använder sin hjärna för mycket



Kommentarer
Postat av: melodie

haha nu ser jag det. att du snackar om nisse ;D

2006-10-18 @ 20:36:14
URL: http://melo.blogg.se
Postat av: BigB.

Men! Tjejen!! Sittwer du o smygsurfar på arbetstid?? Inte bra sånt där, akta så chefen kommer på dig ;) Hihih.. Är det något som inte är bra för Ärtan, iomed du "tänker för mycket"??
Kramis

2006-10-19 @ 07:02:21
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0