Det är inte lätt...

Det var du som få mig att våga...
Det var du som få mig att tro på dig..
Det var du som få mig att känna trygg hos dig..
Det var du som få mig att le..
Det var du som få mig att tycka om dig..
Det var du som få mig att bli kär i dig..

Allt var underbar!!!... Då kändes jag att jag var i paradiset, du var bara för bäst....

men nu.....

nu är jag på rutan ett igen... Vet inte om jag ORKA att gå genom det igen... vill inte bli sårad mer!....

Jaja nog om detta....



Idag var det sååå seeggg!!!... Tidern gick så långsamt... Satt och pluggade projektarbete hela dag, ändå är det inte klar... damn... men det fixar jag..=)

En massa barnslig sms med Melodie, sen träffat man henne och Bai efter jag har slutat skolan så gick vi tre till tåget o möta Sara och Lucas... SÅ himla rolligg!! =)
Barnen är bara så sött, kröp runt och pratat.. Där satt jag utan min Benjamin.. Oh vad jag saknar min pojke! ♥
Sen efter var jag rejält försenad på besök hos Fredrik...
Märker nu att när jag är barnfri är jag dålig på att passa tiderna!!.... Fan, inte bra!....
Men det var ändå mysig hos Fredrik.. Man satt bara och pratat.. Sen måste han vara med på LAN.. Jaja killarna... haha.. jag gick hem och softat..

Melodie och Bailey åka borta imorgon och är borta i en vecka eller mer.. snyft.. det kom att bli så tråkig här i stad utan er, ska ni veta!...=( Jag tycker om er!...

Mel, jag lovar dig att ta hand om den utståendehår och andra konstiga folk tills du komma tillbaka... Inga problem... Hoppas bara du kom tillbaka snart! =) Behöver dig redan!=D

Snart är det helg!!! =) Då ska jag sova ut, första hand!!! haha.. Sen ska man vara med vännerna och hitta på ngt skoj innan jag åka och hämta min pojke!..
Då är allt sig lik igen.. det ska bli rätt skönt...

Jaja, mina kära bloggläsare, vad ska ni göra i helgen??..

Ärtan - vill och hoppas...

Kommentarer
Postat av: Anna Y

Har sett bara engång, sen ville jag ej se mera..=) vi åker om tre veckor..;)

2006-10-19 @ 23:03:26
URL: http://pumaqueen.blogg.se
Postat av: BigB.

Jaså du, olyckligt kär?
Vågar man inet blki sårad här i livet vågar man knappt andas, så därför tar man alltid nya tag, eller hur? ;)
Ikväll blir det poker hos kompisar och sen lördag kolla fotboll, mitt kära AIK!!! hihihih... SAen softadags, kansk eåka IKEA o fixa småprylarna..
ha en lika underbar helg som du e själv =) Kramisar

2006-10-20 @ 07:05:35
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Lotta

aha, okej. :) jo, lite. gillar o syssla med något som har med händerna och göra. ;)

2006-10-20 @ 07:12:45
URL: http://www.nogg.se/charlotta
Postat av: BigB.

Såg dina inlägg i min blogg efter jag skrev i din, så jag skriver mer *blink*
PrisonBreak: Well denna säsong är 22 avsnitt ute och en kompis kommer ladda ner dom på nätet (OBS! Olagligt) :P
Jag mår toppenbra faktiskt!!
och sist jo mattor blir man ju trött på efter ett tag, därför bra att ha flera att lägga ut efter hur man mår, så min tanke ä att köpa 2 eller 3 stycken på en gång ;)
Ciao bella o sköt om er. kramis mer

2006-10-20 @ 07:20:41
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: jasmine

Läste din blogg idag, vill säga bara att ska man inte ge upp om det iallafall, där ute som väntar på dig, men ger inte upp NU.puss

2006-10-20 @ 08:07:58
Postat av: melodie

Jättebra att du lovar mej!! :)
Kommer sakna dig megamycket med, synd att jag INTE har 3g så vi kan prata någongång jue. Nåja, men ändå då mer å prata om när vi ses igen.! Utståendehår=Amfetamin :)

melo.

2006-10-20 @ 11:10:41
URL: http://melo.blogg.se
Postat av: Sofia J

:) jag vet att jag kommer hålla om dig ang trosan. Men problemet att mina fld kommer imorgon. Så jag kanske inte hinner åka till tågstation eller hur länge ska du stanna i Örebro så du kanske hinna åka till mig? Puss

2006-10-21 @ 14:20:36
Postat av: Askungen

bantar inte mera och har slutat med det men ska banta igen men hur går det för dig?

2006-10-21 @ 22:56:30
URL: http://nogg.se/askungen
Postat av: Fia från tidaholm

mina gosiga pojkar kommer hem idag vid femsnåret, skall bli skööönt! vad långt till benjamins pappa, mina barns pappa bor typ halv timme härifrån,vi bor i samma stad men utanför ute på landet..många döva där du bor? här finns det bara en döv o en hörselskadad...plus jag,lite trist menmen har några hörande kompisar som kan tsp vilket som är tur! kram

2006-10-22 @ 08:41:50
URL: http://jzon.blogg.se
Postat av: Lotta

tack tack! ja allt är så perfekt just nu! längtar till dagen vi flyttar dit! :) allt bra?? ett tag sen nu ju... pusssss!

2006-10-22 @ 19:22:55
URL: http://www.nogg.se/annchar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0