Benjamin



24831-245




Benjamin - mitt hjärta!♥

Imorgon åka han hem till sin pappa och stanna där två veckor...

Det skulle känna jävla konstig att få sova lite längre på morgon innan man dra till skolan, och gå hem efter skolan.. lite förvirrad här...=D
Men ska bli lite skönt eller ska jag säger SKÖNT??! =)

Benjamin, du ska få din stark/glad/bus/tokig/barnslig mamma tillbaka när du kom hem!

Ja nu på tisdag ska jag återbaka till skolan efter en veckas ledighet, det var vad jag behöva, var stressad, mådde inte bra så jag fick ledighet och det blev bara shit.... Jag som såg fram mot min ledighet men det blev inget bra, visst var det skönt med ledighet, men jag var ändå stressad, tänkte för mycket... urk!...
Men under helgen har det varit bra, det började med 2 timmars fik med soffan, sen ikea på lördagen och åt kycklingsallad med föräldrarna och moster/kusinen/mosters make och sen på kvällen hade man besök av söta melodie. Benjamin sovit hemma hos mina föräldrar, jipp sovmorgon tänkte jag.. Men Benjamin hade hemlängtan...
- Vill hem till mamma!
Man blev ju rörd när man fick veta att sin egen son har hemlängtan! Min pojke! =)
Nu är man orolig hur det ska GÅ imorgon när jag ska lämna honom till sin pappa?! Men jaja..
Tillbaka till vad jag gjorde... Idag tog man det lugn även jag har städat, tvättat, packat och fixade allt härhemma...


Ja, nu är jag riktig nöjd med min lägenhet, har fixat en del och nu längtar jag efter ny soffa ska komma! Kom om ca en vecka, jipp!
Som sagt är jag nöjd men det är bara tapeterna som spökar mig... blää!... Och sen vill jag ha ny tvbänk o hyllor, jisses!
Inte så lätt att vara studerare och har så liiittee pengar så man inte kan nästa spara...

vill tapetera!!!......=(

.... jaa jag vill och hoppas... suck..

Nu är man trött och ska nog hoppa in sängen och sova min skönhets sömn innan det bli FÖR sent så man orka knappt att stiga upp imorgon... urk...

Ärtan - Godnatt!


Kommentarer
Postat av: melodie

hoho, vad söt benji var ju! :) alla barn älskar sin mammor & så pappor ;D

2006-10-09 @ 00:00:35
Postat av: Karin

TA LEDIGT FÖR OCH STÄDA HAR JAG FÖRSÖKT MÅNGA GÅNGER ....men alldrig blivit som jag tänkt mig..
va söt han är Benjamin......

2006-10-09 @ 10:07:49
Postat av: Pernilla

Benji är alltid söt :). Joo jag tror mer på röd,, få se om det passar mig..
Ska gå o fixa mig,, ska till doktor, fick tid om cellprov.. Usch men bra att kolla regelbunden..
Kramkram

2006-10-09 @ 11:35:16
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: sofie

hehe tapetsera då ? eller ska ja komma förbi ;) *fnissar*

Sött me pjken o mammalängtan! sööt han var i sin blåa frilla ;) 1 tvätts färg?

2006-10-09 @ 21:21:35
URL: http://nogg.se/pipomusik
Postat av: Askungen

Hjärtskärande att lämna krabaten men det blir lite skönt att vara ensam?

2006-10-10 @ 07:43:11
URL: http://nogg.se/askungen
Postat av: Sara

Hej gumman, hoppas allt är finfint m dig!
Strax ska jag sticka iväg o träna :-)

Puhh.. hihi krammm!!

2006-10-10 @ 16:51:28
URL: http://missboren.blogg.se
Postat av: Sara

Jo tack bara bra m mig, men helt slut just nu.. så jag sussar nog gott inatt :) hihi
Jaa, känns skönt m träning efteråt :)

2006-10-10 @ 21:12:09
URL: http://missboren.blogg.se
Postat av: Ludi

Hoohej! Ja, precis =) ska bli skönt att börja plugga igen så... Men vet du, nu blev det ändring på det, man kan endast ansöka dit te Skara i höst... Så får vänta ett litet tag te. typiskt! men ja =P så under vår blir det nog bara jobb och ev. plugg på komvux (biologi), få se. Djursjuksköterskautbildningen är på 2 år, rätt lagom iaf =) Vs söt Benjamin e!! Träffade Oscar idag och lika söt är han även om vi inte setts på ett bra tag ;P Kramapussar!!

2006-10-11 @ 22:39:03
URL: http://ludi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0