Benjamin - bagare?

Igår var man riktig tankespridd!!... Mycket i huvudet=D
En sak som jag är riktig dum!... Igår höll jag i en bok som heter Kan själv, från apoteket.. Typ egenvård..Och lämnade det på datorbord sen fixade jag lite pappret.. sen kom jag på var har jag lagt telefonbok?! Tycker att jag har lagt det här alldeles nyligen!!!!.... men var fan är det?!...
Tillbaka till köket, där satt Benjamin och mamma o kollade in telefonboken..

DÄR!!!! skrek jag... Och frågade mamma var inte det boken jag tog nyligen och lagt det på datorbord?.. Neeee? sade mamma.. det var Kansjälv boken..

Ohh!!....
Skulle ut och kasta sopor men tog min väska o kasta det nästa!!!!..... Urk urk.... =D


För en stund sedan sitter jag här för att göra klar med projektarbetet, som är nästa nästa klar!!!....=)

Benjamin ligga på soffan för att vila och titta på TV, men det är något jag tycker inte stämmer.. Jag kollade och såg att Benjamin inte ligga där..

Vad är det nu han hittar på för bus? tänkte jag..

Gick runt o letat efter honom, hittat honom i köket.. Där satt han och bakade med vetemjöl o bakpulvar...

JAG JOBBAR! säger han...=)

Framtids blivande bagare? =)
Det får vi se om han bli bagare senare...



Det bara regnar hela tiden här... Ska iväg och jobba ikväll, då ska man spökar ungdomarna!! Alltså är det halloween på jobbet ikväll! Yeah! =)

Lillebror är på planet på väg hem!!!!!!!! Jippp, längtar längtar att få prata med dig!!

Innan han flyttat tyckte jag att han var himla jobbig!!! Men nu är han bäst! =)
Knasig va? =P

Ärtan - djävulen

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej hej igen! Jag var bara inne och läste en massa bloggar och såg din lille sötnos med plåster. Var tvungen att ge en kommentar. Kram, Ella

2006-10-26 @ 16:33:31
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: BigB.

Ahhh hahaha, han såg säkert nåt TV om bagare o så vill ehan göra själv, apropå "Kansjälv-boken" ;)
BigB. gör inte mycket i helgen, vilar ja sant. Städar, mm också sant... festar, mjaej inet troligt :P Men ärligt vet inte vad göra i helgen :S är man singel så är dte inte lätt, speciellt nu när dte regnar o har sig, dåligt väder.. Mysväder jueh :( Trevlig helg, kramis

2006-10-26 @ 16:36:16
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Cecilie

Hihi.. Nej nej, andra sida! Inte ny renoverad lägenheterna, vita. utan rosa färg. *S*
pözz

2006-10-26 @ 17:02:19
URL: http://www.nogg.se/catwild
Postat av: Tobias

HAHA... jaa vissa dagar kan man vara helt utflippade i hjärn....

2006-10-26 @ 22:34:08
URL: http://saibot.blogg.se
Postat av: Pernilla

Haha, jag skrattar.. Jaa kanske han ska bli bagare :P.
Vi kanske ses imorgon.. KRAMMMISS

2006-10-27 @ 23:27:42
URL: http://falk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0