Listan igen...=)

Namn: Pernilla Kate Norberg
Smeknamn: Pea, Pillan, Ärtan
Födelsedag: 12 sept-82
Födelseort: Göteborg, Östra sjukhuset.
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: båda blond o brunt. ska färga mörkbrun snart..=)
Pluggar/Jobbar: Pluggar och jobbar på ungdomsgården.
Familj: min son, mamma, pappa, lillebror.

FAVORIT...
Färg:
svart, vit, grå.. neutral färg..
Plats: hmm.. Skärcklan badstrand.. där kan jag vara så lugn!
Land: Sverige, nån varm land..
Spel: Öh, måste vara Dr Mario (Nintendo) Grymt bra! =)
Drog: kakor!
Film: gillar mest komedi..
Djur: Häst
Affär: Olika… =)
Serie: Desperate housewives, CSI, PrisonBreak, TopModel..
CD: Hoho lyssna aldrig på ngt CD..
Café: Hoho här är verkligen byhåla så det finns bara två café..=) Annars, Nordfeldts..
Skor: har inte favorit just nu.. alla är skit!=(
Internetaktivitet: MSN, läsa andras blogg, bilddagboken..

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln:
Ja det gör jag varje dagar..=)
Gnälla: hm.. då måste jag vara i dålig humör...
Skrika: skrika?… nää...
Sova: jaa självklart, älskar ju att sova!
Ha ångest: Nä men kan hända att jag få det…
Skada dig själv med flit: när jag var små, ja.. bara för att få uppmärksam...=)
Ta mediciner du inte borde ta: När jag var små var jag så avundsjuk på Josefin att hon har astma så jag sno en gång hennes astma´s medicin…=)
Vilja dö: nää..
Drömma mardrömmar: ibland drömmer jag mardrömmar… urk…
Drömma sexdrömmar: Det har väl alla gjorde? =)
Ta droger: Nej, har aldrig röra droger…
Försöka vara annorlunda: Nej..
Klä dig i svart: Brukar ibland det..
Gå till kyrkan: Nej…
Gå i skolan: Jaa…
Röka: Nej…
Ha sex: Haha..=)
Ljuga: Hm kanske vita lögner..
Hata folk: Nej, hata är ett starkt ord…
Lita på folk: På vissa…


NÄR...
Åt du senast:
oppss. Chips med dip för 4 timmar sedan…
Läste du en bok senast: höstas.. är på jakt efter en ny bok nu..
Var du på konsert senast: när jag var yngre, Backstreets Boys var det..
Köpte du något senast: mat…
Kysste du någon senast: snart är det 3 månader sedan.. kom aldrig att glömma det…
Svor du senast: öh kom inte ihåg.. =D kanske idag…
Sjöng du senast: hoho, sjunga inte…=)
Klagade du senast: idag över min skor!
Är det sommar: nope, det är nog snart vinter här…

VEM...
Saknar du:
TE och Camilla & co…
Vill du döda: Ingen..
Rörde dig sist: Min lillebror..
Vill du slå: Hm… en min klasskamrat.. han är riktig… jaa det räcker..=)
Kysste dig sist: TE…
Vill du kittla: Haha… mig själv kanske..=)
Kramade du sist: Lillebror…
Vill du prata med: TE…
Skrek du på sist: Skrek? kom ihåg inte…=)
Vill du vara som: Vet inte..
Sårade dig sist: sårade? hmmm…
Vill du bli galet full med: Mina vänner, har alltid kul med dom oavsett hur full jag är…=)
Gjorde dig riktigt glad senast: Min lärare, idag…=)
Fick du sms från senast: Julia…
Ringde dig senast: Josefin..

HAR DU...
För många vänner:
Nää, inte så många men många.. litar bara på vissa…
Förföljelsemani: jo ibland har jag det…
Tvångstankar: Nää… jo faktiskt.. gillar inte att gå på toa på allmänsplats… Tänk om att ngn alkoholister/hemlösa har kanske sitta före mig? urk..
Någon annan psykisk sjukdom: Neej..
Skadat någon: Jo, David.. Han som har ärr på kind nu idag… En riktig katt här..=)
Färgat håret: Ja en massa gånger…=)
Brutit några ben: Ja, bröt mitt lillfinger…
Några piercings: Jaa bara en… om inte öron räknas med..
Några tatueringar: Neej men ska skaffa.. fråga är NÄR o VAD? =)
Egen dator: Jupp..
Gjort bort dig rejält: Jaa, massa gånger…
Bra självförtroende: Njaa, inte riktig just nu… men det är på väg går upp o upp mot toppen..=)
Komplex: massor olika…
Kysst någon: Jaa..
Haft sex: Jaa,,
Köpt kondomer: Nej har aldrig gjorde det.. Bara det vi i klassen fick gratis från Ungdomsmottagningen när man hade Sex och Samveland i skolan..=)
Tagit nakenbilder: Neej…
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till mina vänner…
Bjudit ut någon: Haha är verkligen blyg för det men nej… =)
Varit kär: Jaa…
Blivit kär i någon på nätet: Nej inte direkt, men träffat ngn från nätet o blev kär efteråt, jupp!..
Dumpat någon: Jaa…
Blivit dumpad: Jaa..
Stulit någonting: Jaa när jag var yngre…
Lämnat landet: Jaa..
Rymt hemifrån: Jaa, en massa antal…=)
Tuttat eld på nåt: Jaaa, cigg var det…=D
Gjort något olagligt: Jaa, stulit har jag bara gjorde…=)

HUR...
Går du: Lååånngsamm… har kort ben…=)
Svarar du i telefonen: Textis – Hej Pernilla här.. 3G, vinkar…
Fördriver du tiden: Vara med sonen, promenera, vännerna, festa..
Mycket pengar har du: Har inte kontroll på det idag.. öhh..=)
Tjänar du pengar: Jag går i skolan och jobbar ibland…
Bäddar du sängen: Bara när jag få besök…=D
Ofta diskar du: Varjedagar…
Ofta städar du: Är städtant, så kanske två till tre gånger per veckan..=) men om man verkligen har fullt upp så annars räcker det med en gång i veckan..
Går det på jobbet: Jaa det har gått bra..=) Nu känner jag att jag JOBBAR på ungdomgården..=)
Många stör du sig på: vissa…
Ofta träffar du din familj: Haha, vi som bor samma lägenhetshus men ses inte varjedagar.. kanske 3 gånger per veckan.. ibland 3 ggr på två veckor..
Mycket äter du: Det varierar…



 

Ärtan - godnatt...


Kommentarer
Postat av: Therese

Du och dina listor : ) Haha men dom e allt bra roliga å läsa...

2006-11-01 @ 09:48:02
Postat av: Ärtan

Therese, jaa haha.. koperia det och göra det i din blogg, du! ;)

2006-11-01 @ 10:28:07
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: felicia

Hmm nu måste jag ju sno listan jag oxå :-P!

2006-11-01 @ 11:25:58
URL: http://flisan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0