DH

Dubbel ansvitter på Desperate Housewives i tisdags såg jag när jag var i USA...=)
Där satt jag och tittat och försöka förstå vad det hända... Det fanns ju inte text där i USA...
Men nu vet jag vad det menar!....=D
Nu får man vänta till nästa år så börja Desperate Housewives igen....

Snö har kommit hit till Lilla Paris... Igår var det för kallt men idag varmare och det kom att bli plusgrader till helgen...

Nää har inte mycket i huvudet att skriva något mer nu... Ska gå o luncha med min partyprinsessa vid namn Therese! =)

Blogga nog mer ikväll... Kallkram!


Jag och min partyprinsessa...=)


Kommentarer
Postat av: melo

hoho. jo vi ska ses snart igen så oroa dej inte. bangolfpsykon finns där för dig än så länge:D

2006-11-02 @ 11:27:36
URL: http://melo.blogg.se
Postat av: melo

Jo det är det.. haha, vi ses!

2006-11-02 @ 18:47:52
URL: http://melo.blogg.se
Postat av: Therese

Självklart : ) Party party!

2006-11-08 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0