Kul listan..

Idag: soft / läst halv boken, ute med Benjamin i bakomgården i tre timmar o lekte..
Igår: tränat två ggr..
I förrgår: på två olika möte..
Imorgon: städa, tvätta, packa inför resan! =)
I övermorgon: Tollered och lämna föräldrars katten
Humör just nu: Trött, nöjd. hungrig
Stjärntecken: Jungfrun
Väder: Sol!
Bästa egenskap: Hm, vet inte... =/
Sämsta egenskap: Svårt att säga nej/att bestämma sig


Favoritmånad: Det beror på.
Tv eller film: Både och.
Bok eller tidning: Både och!!!!!!!!!!!!!!
Bar eller nattklubb: Jaja, både och..
Arbete eller skola: Skolan i juni


Morgon eller kväll: Båda, morgon är att se fram mot ny dag o kväll, mysa på soffan framför TV
Klädsel just nu: jeans, rosa t-shirts
Sällskapsspel eller tvspel: Tvspel
Kramas eller pussas: Kramas!
Promenad eller bio: Det beror på.


Öl eller vin: Vin.
Godis eller snacks: En äkta gottgris här.
Byxor eller kjol: Byxor.
Senast sedda film: Rocky II
Barn: En härlig pojke..
Djur: Nopp..
Utbildning: Vänerskolan 89-99, Virginska skolan 99-05


Stamgäster på din blogg: Ingen aning, ni alla är lika välkomna!
Förhållande eller singel: Singel
Hetero, bi eller homo: Hetero.
Fotboll eller hockey: Fotboll.
Kärlek eller vänskap: Kärlek i vänskap.

Glasögon eller linser: Nopp...
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: Helst vill jag se mitt lägenget städat. Ibland är det tyvärr stökigt.
Restaurang eller hemlagat: Mammas hemlagat!
Tävling eller lek: Lek.


Jacka eller kappa: Jacka
Stark eller svag: Håller på att bli stark..=)
Hus eller lägenhet: Hus.
Brun eller blek: Brun.
Favoritbutik: Låt mig tänka... det varierar faktiskt.


Favoritnöje: Att umgås med vänner och gör en massa kul grejer
Favoritmat: Grillat.
Fjantig eller tuff: Det beror på vilket humor jag är. =)
Händer eller fötter: Händer..
Sparare eller slösare: Egentligen är jag slösare, men nu på sistone har jag lyckas vara sparare, kanske bara inför resan... men hoppas fortsätta med sånt när man är hemma igen! =)


4 days left, Tampa here we come!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Trevlig resa och njuut av resan! kram

2006-05-14 @ 03:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0