Överraskningen..

Igår var man i Borås och överraskade Sara på hennes födelsedag, hon fyllde 25 år.. Åkte dit bil med Jonas, Daniel, Pia och jag...
Sara blev verkligen överraskad! =) Det var roligt, sen kom det flera o flera folk.. Maja, Becka, Åsa, Helen, Anna.. Dessutom fick jag träffa Lucas för första gång, åh vad himla söt han är!
Sara fick presenter av oss så hon blev glad över sin ny digtialkamera från oss =) Skönt att hon blev verkligen glad för detta! =)

Vi satt och pratat  och senare skulle vi in till stan och äta på Royal Thai (Thais mat).. Där kom Jessica och hennes kille Johnny.. Måste bara skriver, har faktiskt ALDRIG äta på tahirestaurang.. Det var mysig o fint därinne.. Nästa alla tog buffé så vi gick o hämta mat så fick jag syn på att alla mat/grönsaker är rå, jag frågade Sara, rå? Jaa sa hon o man ska ta vad man vill sen lämna maten till män som står där o steka mat.. Jag trodde inte på.. Sen såg jag att det stämmer... *skäms* förlåt mig, Sara! =)
Inte van att ta sånt sen steka, när jag åt buffé finns det alltid färdig stekmat där... ha ha.. men det var verkligen lyckas! Maten var så god!
Alla verkar är nöjda! Så var det dags för efterrätt, Sara fick lite lyxig efterrätt =)

Så var det dags att åka hem, jag hoppas du Sara är nöjd! =) Jag antar det att du är jättenöjd! =)

Lite bilder...

           

1: Sara o Lucas
2 : Bära Lucas för första gång, sött! =)
3 : Sara öppnar sina presenter
4 : Hon fick syn på en ny digtialkamera
5 : I Royal Thai, Sara fick sin efterätt
6 : Jag fick ha Lucas hos mig en stund..

När jag är hemma så tittat jag på DVD, SinCity... Men var så trött efter en rolig dag så jag somnade under filmen..

Tack för att jag fick vara med o överraska Sara på hennes födelsedag, Pia!


Kommentarer
Postat av: Sara & Lucas

Hehe, den var bra skrivet :)
Oja, jag blev verkligen överraskad!

Tack för att du kom :-)
Och ni andra också förstås :-)

Kramar, mamma till Lucas

2006-03-12 @ 13:03:21
URL: http://www.lucasnoah.blogg.se
Postat av: Jessie

Hej gumman! Det var så roligt att få träffa dig igen! Och det var kul att det var första gången för dig att äta sånt mat på thairestaurangen, visst var maten god! :) Hoppas vi kan ses den 25 mars! Kramar!!

2006-03-13 @ 10:18:11
URL: http://nosstunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0