Nej fortfarande inte internet..=(

Nu är man hemma hos föräldrar igen, B är rätt pigg så han får vara uppe en stund till.. Farmor Farfar är här på besök o ska titta på medolifestvialen...

Blir bara irriterad på Telia.. Verkar som dom inte vill att jag ska vara kund hos dom, först sade dom att boxen (vet faktiskt inte vad det är för ngt) är fullt, sen säger dom att jag står i kö.. en annan dag sa dom att jag inte finns i kön.. o nu ska dom skicka brev till mig o jag ska skriva ner på frågor.. Väntar på brevet nu.-. Suuucckkk säger jag bara...

Allt har gått bra o B stormtrvias på sin ny dagis, har haft besök av Therese i måndags till onsdags.. Mysigt att ha henne hos mig.. Vi bara pratat o pratat..... Har visst också gick runt mycket, härlig!!!... Har också börjat tränat, vet inte om jag har skrivit om det men det är himla rolig att träna! =) Jag tränar nu mycket på dagar för att har något att göra sen när B är hemma så är det fullt upp hemma... Så har man något att göra...=)

Nu i helgen ska vi bara ta det lugn, ska nog vara ute imorgon om det är fin väder som idag.. det var varmt idag så vi tog promenera till stan.. B sitter alltid i vagnen men idag försökte jag vara utan det så det har funkat bra, vi gick o köpte lite saker o sen fick vi träffa Sofia N o Micke o fikade med dom.. Alltid trevlig med fiket...

onsdag ska vi hem till Soffan o fika o smaka på bullarna som hennes syster har bakade... Ska bli mysig... Fredag kom min kära Josefin, det är så underbar! Har längtat efter den dag!... Nu är det bara 6 dagar kvar.. hurra...
Sen helgen efter det ska vi till Örebro och fira Edwin som fyller 3 år.. Då skla det vara maskeradkalas... Ska bli jätterolig o se vad andra barn klä ut sig till...=) Har funderat vad B ska klä ut sig till men NU vet jag..=) Spännande...

Camilla skrev i min kommentera två inlägg innan tror jag o frågade omn jag glömde EFIT förbaskat glömt jag det!!.. Man har ju inte internet hemma så kolla man inte på det..=( men nu vet jag den 25 mars,.. får inte glöm det!!!...

Nääää nu får det räcker... Måste gå hem med piggare o piggare Benjamin nu... Han måste få varva ner innan läggdags... det kom att bli katastrof.. önskar mig lycka till, snälla ni..=)

Kram kram på er!


Kommentarer
Postat av: dessi

gick det bra att natta benji? ;) hehe
vad tränar du för något nu? puss

2006-03-19 @ 01:23:58
URL: http://denisegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0