Ja det snöar ännu....

Nu börjar man blir riktig tröttttttttt på vädret... Det lär aldrig sluta att snö.... =(
Om 3 veckor byta vi tid till sommarstid.... Undrar då om det finns snö kvar!!??..
Vi promenerar alltid till B´s dagis o det finns is, snö så det är inte lätt att gå... Urk...

Igår var man på bio med soffan o tittat på Rosa Partners.. Det var roligt, Steve Martin pratat konstigt så man bara skrattat åt könstig språk...=) Han kan inte ens stava hamburgare, det blev bara värre till slutet..=) Jätterolig...
Sen var man hemma hos soffan o pratat... Det var mysig, man tog det bara lugn, mysig.. Tiden gick för fort så båda blev trött så var det dags att gå hem..

Under veckan ska man fortsätta att följa med B till dagiset, då ska han börja äta lunch där..
Det är så härlig att B trvis så bra, man blir bara tårögad!!... Som Josannah skrev i kommentera före inlägg,
Det känner som en sten som faller av hjärta.. Kan håller med dig!!... Det är så härlig!...

Ja nu har man blivit medlem i resedagboken, har skev en dagbokinlägg där förut men ska uppdatera mer när det närmare sig..
Lillebror min var där i 6 veckor för ca tre år sedan, han har bilderna os.v.., var o kollade igenom det idag.. Sugen blir bara ännu mer o mer... Snart blir jag tokig... Men tack o lov att jag komma att ha något att göra innan resan börja..
Imorgon ska man till Motionpalaset och kolla runt o fråga om pris o.s.v, längtar efter att få träna nu.. Tider passar inte, så nu hoppas man att Motionpalaset är bra att träna hos... Kom också att träna några med Friskis&Svettis med soffan.. Friskis&Svettis är ROLIG att träna med!
Men problem är tider... Oftare är det sent... Hmmm..

Ja nu ska man gå o vara social med familjen..

Himmel, snälla sluta skicka snö till oss.. Skicka sol, värme till oss istället...


Artan82 - länk till min resedagboken...


Päss o Häj..


Mina vänner, jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0