Det snöar fortfarande..=(

Kära folk!!..

Längtar så mycket till internet hemma!!...=(

Fick söta brev av Josse i måndags, man blev verkligen rörd!!... Du är underbar...
Hon skrev, uppdatera din blogg oftare så jag vet hur ni har det i VBG...
Tänkt, ÖH?! kom på att jag uppdaterat rätt mycket förut.... men internet!!!!!!...

Det har gått bra här annars, man har börjar vänjer sig vid staden.. Var bort en kväll på Tuppenwarefest hos fam Zara o Goran.. Var förvirrad buss och var stiga av... =) Men nu har man vänjer sig vid det. hihi..

Sonen B trvis bra och har förstått nu att vi BOR där (våra lägenhet).. Han har smälte in bra os.v.. Känner himla skönt... B har varit sjuk i feber i några dagar men nu är han frisk och har varit på sin ny dagis idag, det gick toppen hur som helst i dagiset, han smälte in direkt och lekte kanon med andra barn.. Andra var nyfiken på B... En flicka tog honom och höll i hans hand och pratat.. Så sött..=)
Känner himla bra att han börjar på dagiset, där jobbar dom mycket med talspråk, vilket som han behöver det!!....
Känner som det är perfekt dagis för B.. Man blev bara glad och log hela tiden.. Skrattat när jag stod och titta på vad han syssla med... Han är bara för söt!... Han stod där och hade händer i fickor och log lite försikitigt... Min pojke!...=)

Nästa vecka kom B´s pappa hit.. Det kom att bli fullt upp hemma... Bus bus bus bus!!..

Snart kom min bästa Josse hit!! Jag längtar efter dig! Har tänkt på dig VARJEDAGAR!!.... Du är otroligt... underbar... bästa på allt... men inte på att kom i tid...=) Pussss på nosen!


Just nu är jag himla sugen på att måla hela lägenheten, gör allt för att man ska trvias hemma... Jag tycker INTE om tapeter just nu i lägenheten.. *bbläääää* spyyyyyy...
Men pengar...!!! hoppas på att pengar finns gott om kvar efter USA resa så man kan starta direkt! =)
Men MÅSTE ssshhhooooopppppppaaaaaaaaa kläder, skor, väskor allllltt i USA... tookkigg i skor o väskor...=D

Vår, sol, blomma, grön gräs, var är ni??? =( *less på snö* (ja det snöar just nu)....=(

Suugen på att plugga just nu!!1 less på att vara hemma... o dregla på väggen... skynda skynda så man få gå till skolan med skolryggsäck och sitta vid bänk...=)
Ska till AF möte nu på måndag, vill bara säger att min handledare suger!!!...=(

Nu tjatar Benjamin på mig att vi ska gå hem nu... (han har redan jackan o skor på sig) =)

Päss o Häj....

Josse, hoppas du är nöjd nu=)

Ni andra, kommentera..=) vill veta vem som brukar läsa min blogg...=P


Kommentarer
Postat av: Sara

Heejj gumman!

Äntligen bloggar du nu :P haha.

Skönt o höra att du och benjamin trivs bra i vbg nu :) Att ni har smält in i allt :)
Pussa benji från mig! Har saknat att få busa med honom hihi..
Puss!

2006-03-01 @ 12:34:36
URL: http://rakan.blogg.se
Postat av: Fia

Hej kära vännen! Ja, vi saknar dig också jättemycket! Vi måste komma och hälsa på dig, alltså jag och Edwin. Men vi har så mycket att göra framöver och dåligt med pengar. :( Men snart snart måste det bli! Kul att Benji trivs på dagiset! Det är ju bra. Ni får ha det riktigt bra! Kramkram

2006-03-01 @ 20:40:36
URL: http://supermamman.blogg.se
Postat av: Josannah

Förstår precis det med flyttning och Benjamin,
Det känner som en sten som faller av hjärta när man ser att sina barn smälter in och mår bra trots allt ny omgivning.. Hade också flyttat nyss.. =)

2006-03-01 @ 21:31:22
Postat av: mippy

gumman, sitter här och är nästan tårögd och glad för benjamins och din skull, det är ju jätte roligt att det gick väldigt bra på dagiset! jag hoppas på att du kan sätta igång med allt du vill göra. ja, som jag säger, KÖR bara på och du klarar nog bra, du är stark, gumman! :) saknar dig pusssssssssssssss

2006-03-01 @ 23:34:33
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Fridolfina

Hoho. Du undrade ju vem brukar läsa dina blogg. *Vinkar* Jag är väl en av dom. Hihi. Våren närmar sig. Tålamod, ärtan, tålamod! Smile! Kram

2006-03-02 @ 20:01:18
Postat av: Sofia

söt söt, har saknat dig. det är tomt här utan dig! ;) måste komma å hälsa ngn dag! :) dace har varit i LA nyss å han sade att kläderna var inte så dyra.. kanske bra att veta för dig! :) PUSS

2006-03-03 @ 02:14:38
URL: http://www.blueberry.blogg.se
Postat av: Camilla

du vet väl att jag brukar kolla här då och då lilla vännen!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaamis

2006-03-03 @ 08:58:32
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: dessi

roligt att benjiman trivs bra på dagiset.
kommer du till DSM innebandy i örebro i april? jag ska antagligen dit, kanske ses då?
ha en mysig helg!

puss

2006-03-04 @ 00:10:49
Postat av: sofiaw

glömde visst att skriva, att jag är en av de som brukar läsa din blogg, men det vet du nog redan? ;)

2006-03-05 @ 16:01:37
URL: http://wiksofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0