Ja jag lever...

Ärtan lever och hon mår bra..
Det har inte hänt något, det är bara att jag har börjat skolan nu igen, åh vad jobbig att stiga upp så tidig på morgonen!!... Först morgon; jag DÖÖRRRR!!

Men jag klarar mig..=) Först var det massor test jag gjorde i skolan för att se vilken nivå jag har, så nu här veckan äntligen börjar det blir något jag vill..
Jag vill jobba inom vård/sjukhus då få jag läsa vård svenska (ord/mening man använder inom vård)..
Det är rolig med vård svenska, men övriga ämne, matematik, datorkunskap.. nja kan inte precis säga att det är rolig men jag lärar mig..=)

Midsommaren...
Benjamin åkte till sommarstuga Bohus Malmön med mina föräldrar och fira med farmor farfar och faster med sin familj samtidigt fick jag besök av Maria (alias snorungen), man blir bara irriterad på SJ, hon skulle vara i lilla paris kl 8 på kvällen men kom 22.45.. suck suck.. måste det alltid krångla när det är högtid??
Jaja.. Iallafall var midsommaren kul, vi grillat först sen gick vi hem till mina föräldrar, där hade min bror lilla fest med sina vänner. En bra o rolig midsommar..

Nu är det inte långt kvar tills Fia och barnen kom hit o stanna några dagar, oh vad vi längtar!
Hoppas bara att det är fin väder och varmt!
Nu har det regnat faktiskt mycket på sistone... Suck suck man blir bara trött av det.

Nu har man inte naglarförlänga längre...=(
Orsak: naglarna faller av själv! *grr*
Jag har inte haft dom ens en månad, ändå saknar jag dom!
Känner så konstig att ser mina riktiga naglar..

Ni VBG:arna som vill göra nagelförlänge, så gör INTE det hos Håret Fint..
Jag var där i torsdags för att laga några naglarna och då säga tjejen att det är lik bra att göra om, och nu faller alla naglarna av! Bara den gamla som jag gjorde i USA kvar o sliten.. suck...
Få leta efter något annat som göra nagelförlänge här i VBG..


Många pratar om Bobby, Barnen vi inte ser...
Har missat det så mycket, det hänt ju precis innan vi åkte till Tampa. Då idag satt jag vid dator i skolan och läste allt om Bobby.. Man blir så arg på sånt folk som behandlar mot barn!...
Argh!!..
Vad jag uppfattar är att; dom har inte döma föräldrarna än?

Kommentera, ni som vet om Bobby och ni andra, kommentera gärna! =)

Natti Natti...

Benjamin, du är guldsvärd!

Kommentarer
Postat av: sofie

tycker det är hemskt att föräldrar KAN misshandla, till o med döda sina egna barn! som dom skapat av sitt eget kött och blod o kärlek! fattar inte det innerst inne hur KAN dom !!? såg att dom i frankrike har också en liknande fall "bobby" och nu dömre föräldrarna till fängelse... men socialen är ju också "blinda"som väljer att inte se. Dags att vi tar ansvar eller hur ? =) Men man får visa att man bryr sig om dom barnen som har det "svårt" i livet. Skönt vara hemma nu från usa? =) kraaamis

2006-06-30 @ 22:52:22
URL: http://pipomusik.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0