Helgen...

Förra inlägg var jag ledsen, det var jobbig!
Men det blivit bättre när Charlotta frågade mig om jag ville följa med henne och plocka jordgubbar?
JAAA! så vi sticka o plockade.. Jag fick ta med 5 o halv kilo jordgubbar hem! Härliigg..=)
Det fick mig att tänka på andra, o slippa vara orolig eller hönsmamma..=)

Det är många som nyfiken hur fallensdagar är...

Jag tänker inte skriva mycket utan ni få titta på bilderna istället...
Har inte tagit något bilderna på lördagen, dessutom väntar jag på Tobit´s bilderna, kom att ladda ner senare..
Men jag kan bara säger att det var kul!

Fredagen
                 
1:Tobias o Helena
2:Soffpotatisar =)
3:Jag o Kulin
4:Maria o Markus på partyhumör
5:Tjejer på topphumör!
6:Folk i hallen
7:Maria o Julia har visst lite för mycket alkohol i sig..=)
8:Maria Fredrik Helena
9:Jag bla bla
10:kräkts? vad pratar jag om?!
11:Clown Nicke
12:Jag o Maria
13:Sur Maria o barnslig Pernilla
14:Jag Helena på tivoli
15:Maria Jag Jonas i Swania
16:Aj?!
17:WOW! (tjejen vet vi inte vem, hon ville bara sitta där o somnade på tobias rygg) =)



Vi var på pub, Swania på fredagen sen lördagen var vi på öl-tält det var kul där med.
Kan bara säger att vi allihopa var seg på söndagen=)
Vi tog det lugn o vilade oss...
Måndagen (igår) fara vi till Göteborg och blev barn på nytt då var vi på Liseberg..
Vädret var bra! Det sken solen men det var inte hett så det passar bra! Även det var tokhett en stund men sen försvann solen..
Massa åk o åk och åk...=)

          

1:Maria Helena - vi var uppe till Lisebergs Tornet
2: Balder
3:Julia Maria åkte Uppskjutet, tagit när det precis åkte upp.
4:Maria inne i Sagoslottet
5:Vi i Kållerado
6: Tittat spänd på när vattnet ska skjuta på oss
7:Neeeejj!
8:Vi i FlumeRide
9:Vi utanför Liseberg och allihopa var trötta
10:Vi i bussen, trötta men NÖJDA!


Nu har tjejerna åkte hem förutom Maria är här fortfarande.. Idag har vi legt på stranden och somnade några gånger, det var skönt!!

Benjamin, du är så otroligt saknad!!

Tack tjejer att ni fanns för mig när jag var ledsen! *släng en kram till er alla!*


Kommentarer
Postat av: sofiaw

ah vilka harliga bilder... tank att jag missar fallens dagar... :( men man ser att ni haft det roligt! langtar till nasta ar.... :) puss

2006-07-26 @ 07:29:00
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: jennifer

härliga bilder på er :) hehe.. Snygg kofta du har på dig..asså röda o vita ränder.. :)

2006-07-26 @ 21:13:51
URL: http://jennipher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0