KLANTIG!!!

Söndags försökte jag och Josefin baka hallongrottor... Men det blev lite misslyckas, det blev bara smulor hela tiden.. Så tog Benjamins pappa över och lyckas ganska bra..
Ugnen var redan på och det var jättehett, jag glömt tog bort den sliver "plattan" som finns alltid i ugn, jag höll i "ugnöppnare" med vänster hand och tog ut "plattan" med höger hand och jag som inte använde hjärna just den bit så brände jag mig med platten på överarmen...

sssskkkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkk!!.....

Jag som är klantig o tänkte mycket långsamt och SEG så att jag glömt bort kallt vatten på märket... suck!!... En stund efter började det känns...  Ja ja det är ju självklart!!....=(
På kvällen kom vattenblåsa, och det sprack... Aj aj!... Innan jag gick o lägga mig så var det två st sår på märket...
Igår kom tredje sår, det gjorde så ont, men jag tänkte bara.. Ja ja skyll mig själv!.. Jag som var så klantig!..
Inatt vaknade jag av sved och ont!!!!!..... Kollade vad det är... Åfan herregud, hela märket sprack!...
Kunde inte somna om, det gjorde SVINONT... jag som har bara lust att skrika!!. Men har sonen som sov....

Imorse gjorde det lika ont, så ringde jag till VC och fråga om det bör kontrollera... Så jag fick kom dit.. Jag fick salvan som lindra ner såret och kompress, åkte nere till apoteket och köpte kompress/salvan..
Nu känns det rätt okej.. Det svider ibland...

Allvar´, har aldrig varit så här klantig!!.. *suck*


Söndagkväll, innan tredje sår kom.

Idag efter vårdcentralen.

Ärtan måste använda sin hjärna nu! =)

Igårkväll låg man på soffan och njöt av Desperate Housewives med gott käk!!...

Min vackra ljus som jag fick av Josefin i julklapp..

Igårkväll snöade det ännu mer... Idag var det kanon! Solen sken och det var inte så kallt som innan, med hela vitt i marken... underbar!...

Idag packade jag ner ännu mer grejor.. Tog ner tavlor, gardiner.. Nu ser man hela Baronbackorna! =)
Nu känns man att det är på riktig nu att man ska flytta! *härlig*
Ska snart gå o hänga kläderna, tvättar just nu, sen TopModel med kvälls mackor... mums!

Ska försöka skriva en ny innan vi flytta...
Häj o päss...


Kommentarer
Postat av: Camilla Jansson

Nej LOST ska jag titta på i kväll!!!!

2006-01-25 @ 20:35:31
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: sess

tohoo! aa, visst, du kommer säkert på vad du vill göra när det närmar sig och så... det finns ju många möjligheter att välja på och visst är det inte lätt ibland!! :) grr. pusskram

2006-01-25 @ 23:02:45
URL: http://splendya.blogg.se
Postat av: Camilla Jansson

Du är UTMANAD! gå in på min sajt och kolla efter frågorna som jag vill att du ocksås ska svara på!
Kramis

2006-01-26 @ 14:44:32
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Felicia

Aj aj! Det där ser inte bra ut, men hoppas att det är bättre nu med såret :S
Puss

2006-01-26 @ 22:46:37
URL: http://flisan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0