Helgen o EFIT

Kan börja med hur min helg varit..

Åkte och lämnade sonen B till sin pappa i Eskilstuna i torsdags... Sen har man varit hos Sofia, ojoj så brun hon är... irri jag som är blekfisk! =D

Fredagen
Vaknade halv 10 efter bara 4 o halv timmars sömn, suck.. det var svårt att somna...
Runt halv ett kom min lilla J och vi började packade inför relax och åkte iväg med sjutton buss till Olof Palme torget och promenera till Gustavsvik med M och J... Där möta vi S och SS, checka oss in och betalade.. Gick och bytte om till bikini, sen när vi var i relax avdelningen fick vi syn på några killarna som vi kände fanns där också.. Vi satt och beställt mat i morgonrock o bikini, haha... Alla utom SS drack något alkohol och vi njöt av det!!! SS njöt av sin smoothie också...=) Så kom mat och vi allihopa njöt av att äta!
Sen har vi bara suttit och pratat om en massa och massa skratt var det!.... Sen tog vi några dropp o upplevelsebadet.. Jag o M åkte berg o dal, oaj! Båda fick blåmärk av det.. Men det var kanon!! Ha ha
Sen tillbaka till relax så satt vi i bubbelpoolen, o njöt av!!!!!... Det var underbar!! Kunna gärna sitta där flera timmarna! Men måste uppe kl 17.00 för annan ska också vara på relax.. =( Vi gick och satt i en rum som är så varmt, så vi blev slöa och pratat medan M o SS måste sticka för att hinna med resten av kvällen..
Jag o J  och S började gör iordning oss, duscha o os.v.. Sen åkte vi hem till S och fixa oss inför kvällen..
Åkte med bussen in stan och möta andra i Efesos, MariAnne kom med också och vi satt vid en rund bord som jag har bokat, fick meny och beställt mat... Jag o J delade på en flaska rött vin som är himla gott!

När maten kommit så mumsa vi allihopa in maten och njuta av det... Det blev en massa snack/skratt också.. Jag fick presenter av tjejer, en som kan hänga på väggen och har tidningar stoppa i och en magnet som man kan använda på hyllan som jag fick i presenten av tjejerna.. Jättenöjda! Tack ni! Jag ville bara ha en kväll med er, men presenten.. TACKAR! ni är mysiga!

 

Tiden gick fööör fort, så kändes vi för att beställa efterrätt.. det var jätte gott!! Så att jag sno lite av J o M.. =)
Sen var det dags för att betala notan så sen sprang vi för att hinna med bussen, när jag o J var hemma så var vi båda himla trött o nöjda.. Sängen lockade oss alldeles för mycket så vi stoppa in och somnade direkt...

Lördagen
Väckad av J kl halv 10... SÖMING!!!.... trött trött....
låg och pratat, så klockan var plöstligt ett!!!!!! åt frukost och sen sticka vi iväg till IKEA och kollade runt.. Köpte en del till min kära lägenhet och presenter till B som fyller 3 år...

Det här köpte jag till B i hans födelsedagpresenter, och färgpennor också...

Var o åt på restaurangen där också... Sen när vi var klar med IKEA så drog vi till Willys och jag handlade lite till kalaset.. Åkte hem med alla sakerna men vi överlevde...=)
När vi var hemma så tog jag en hett o skum bad... Oh härlig!! Låg väl där lite mer än halv timme... skönt skönt!!..
Sen var vi båda för trötta så åt vi kvällsmat och gick la oss vid 22.00... Men snackade och skrattat mytcket fram till 00.00 så släcks lampan och vi sovit jättegottttttttttt fram till...

Söndagen
kl 10....!!!!!! Så sovit vi i 10 timmar.. Oh så länge sedan jag gjorde sånt!.. Kanon!!.. Men vi låg kvar i sängen och pratat en massa till ca kvart i 12 så var det sags att stiga upp!...
KL 12 kom M hit och vi fixade kalaset, sen kom sonen B och hans pappa vid halv 1, då fick han sina presenterna från mig o J och M... Han blev jätteglada över allt...
Kl 14.00 var det dags för kalaset! Folks kom och det skulle komma mer men många kan inte.. blev lite besviken.... Men.... Det blev bra o lyckas kalas för B iallafall.. Han busade och busade med sina vänner..
Sen när folk skulle åka iväg så fixade vi i B´s rum, det var uppe o ner därinne.. pust! Sen har man varit så himmlllaa tröttttt!!... gäässpp... Var ute med M o åt lite sen handlat lite mat...
Nu är man hemma och är trött trött.. funderar på att gå o lägga mig snart... *gäspar*

Mina tjejer, ni är underbara!! Tack mysiga ni!!! Jag älskar er!
Det var kanon helg för mig!! En oförglömligt helg!!!!...

Nu ny veckan imorgon, då är det bara packning o städning som gäller.. Trevlig va??! Kom o hjälp till, ni! =)

Kom att uppdatera något innan jag flytta... Jisses är det snart vi flytta??! 8 dagar kvar.. jisses!!..

Päss o Häj...


*************************************************************************

E.F.I.T


10.31
Kom på att det är EFIT idag, den tid låg jag i sängen och pratat med J.... Var så trött, har sovit 10 timmar..

11.48
Ja kan ni gissar? Vi låg fortfarande på sängen tills den tid!!!!!!!! Då steg vi upp.. Ohh!

12.45
B
är hemma och har just öppnat sina presenter. M var med och hjälpte till med presenter

13.41
KLÄ-PÅ-DAGS!... Gudmor J och M klädde på B innan kalaset..

15.00
Nu är alla barnen nöjda med fiket så är det rit och bus dags!.... M var med och kollade på..
Föräldrarna satt och fikade och pratat..

16.30
M
och J städat i B´s rum efter barnen och föräldrar har gått... Helvete i rummet... *pust*

17.30
DISKDAGS! trevlig??!!.. Nope.. Men det var inte så mkt diskning... tur att plast tallrik o mugg o sked finns! så det är bara att kasta... *pust* Städat lägenheten också så man glömt bort att ta bilderna till kl 19.00

19.00
B
satt och tittat på sin ny DVD film, Valiant... Han njöt av och var trött...
Ja det var sista bild för dagen nu..
Jag var så trött efteråt...

Baj Baj...


Kommentarer
Postat av: Camilla Jansson

EFIT bilder finns oxå på min site!
Välkommen hit!
kramis

2006-01-23 @ 09:14:30
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Felicia

En härlig helg :-)
Kulit att kolla på bilderna.. hmm Efit, vill oxå bli medlem där.. ska kolla! Puss

2006-01-23 @ 10:37:10
URL: http://flisan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0