Flytta imorgon!

24831-136
Jobbig - att jag ska bo långt ifrån er, mina tjejer! =(
Kom att sakna er så förbaskat mycket!


Nu är Ärtan Pärtan helt död!.. Och hon är inte klar!!....... jävla...

Ja, det blir nog sist inlägg jag skriver nu när jag befinner mig på Lars Wivallius i Örebro, om några timmar bor jag på Norragatan i Vänersborg...

Städning.... det värsta jag vet är att rengöra i avlopp i WC... tack o lov att jag är klar med WC!
Mina helg består bara packning, städ, träffa vännerna. Jag har lovat mig själv att skit i vännerna för att kunna hinna städa hela lägenheten klar innan imorgon måndag den 30.e jan.... Men jag viiilllllleeeeee träffa vännerna... ja ja... nu är man efter i städningen....=( Men det spelar väl ingen roll tycker jag för när pappa och lillebror är här kl 08.00 imorgonbitti så ska dom hämta en del grejor o åka och kasta dem sen hit igen och packa in lådor i lastbilen så under tiden kan jag väl fortsätta med städning...

Igår Lördag blev min kära pojke 3 år, mina föräldrar kom hit och vi fikade. B fick mesta kläderna och lite leksaker,  tider gick så åkte dom iväg så började jag sättigång med städning o packning sen var man hemma hos Sofia o vi åt en jätte goda mat, kyckling med thai curry!.. Mummssig...
Var där rätt länge så att det bli så sent...

Idag söndag vaknade man efter timmarna med sömn, sen är det bara att sättigång med städning i WC.. Sen pallade jag iväg till Vivalla och träffa Fia o barnen o Josephine och barnen sen åkte vi in till Marieberg och varit på en barnkalas för Wihelm... Lite ovan, kom ju ensam utan B... Men det fanns massa barn så jag fick lånade en stund..=)
Sen skulle Fia köra mig hem men blev bjuden på middagen så jag stannade hos dom rätt länge... Jag njöt faktiskt av ers sällskap ikväll, fam. Odencrants/Carlsson...
Sen timmarna gick så var det dags att åka hem så sättigång jag med städning (igen!) En stund efter började magen skrika efter mat... Hmm hmm så ringde Sofia mig o fråga om vi kunna äta.. Javisst det gjorde vi, Pim o Cattan var med också.. Sen har man bara suttit vid dator och så känns det att det var dags att gå hem för att hinna med allt, så sättigång man med städningen... Nästan klar, jag som trodde det inte skulle ta så lång tid... men aha där har jag fel!..... Nu är man jättetrötttt och ska gå o hoppa in sängen o sova, ska vakna halv 8 ca... eller bli väckad av pappa/lillebror...
Klockan är mycket vet jag.... det är så att jag sket i städningen och träffa vännerna...
Öhhh... Men imorgon finns ju så jag hinna nog bra...=)

Örebro......... Örebro..... bott här i 6 år, bara det första och sista år var underbara...
Ska bli skönt att sätta mina fötter i Lilla Paris... hoppar runt...

Mamma hittade på en saga till mig - sött

En ärta som heter Ärtan, hon bodde i Vänersborg och en vacker dag i aug-99 rymde hon hemifrån och hamnade på en stad som heter Örebro, hon har trivs så toppen på första år! Fick nya vännerna, och började på gymnasiet. Sen har hon varit vilse och rädd i 4 år, därefter var det lik toppen som de första år, men ändå fortfarande vilse innest i sig själv så äntligen den 30 jan-06 hittar Ärtan sin riktig hem igen! Tillbaka till Vänersborg!...

Ha ha..

Nej nu måste jag verkligen ggååååååååååååååå!....

Ni, jag har inte internet uppkoppling hemma så om det är nåt så RING eller SMS!

Gonatt Örebro och Lars Wivallius..



















FARVÄL ÖREBRO!

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Pusssss på er vänner som bor här o står närmaste mig, jag kom att sakna er så att det gör ont! =(

2006-01-30 @ 03:48:13
URL: http://artan.blogg.se
Postat av: Anonym

ett ord, borta är bra, men hemma är bäst där man trivs, hoppas du trivs där i trakten du ska bo i. :)

2006-01-30 @ 12:35:34
Postat av: mippy

gråter...... det känns så sorgligt att du åker samtidigt är jag skitglad för din skull att äntligen flytta och få ditt liv i ordning. pusssssssssssssssssssssssssssssssssssa

2006-01-30 @ 14:11:21
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Sofia

snyft, det e jag som är den sist som fick se din fd lägenhet helt tomt. kom hit å sova hos mig när du är i Örebro på besök! Tänk dig, på besök! Herregud! Pusspuss

2006-01-30 @ 14:50:56
URL: http://www.blueberry.blogg.se
Postat av: lottis

Känns det inte konstigt nu att du ska inte bo längre i Örebro? :) krampuss

2006-01-30 @ 19:45:06
URL: http://smurfcelibaten.blogg.se
Postat av: Sofie borås

den sistameningen GOd natt örebro god natt lars wivallius, jag skrev samma sak fast då varberga istället!
men det kändes då så konstigt!
men det var DÅ det! =)

/boråstösen

2006-01-30 @ 21:22:34
URL: http://pipomusik.blogg.se/index.html
Postat av: Fia

Nu har du blivit riktig vänersborgare igen. Du kommer att ha det bra och må bra nu. Vi kommer att sakna dig, men vi ses snart igen, det är jag säker på! ;) Ta hand om er nu! Kram Fia & grabbarna.

2006-01-31 @ 22:28:55
URL: http://supermamman.blogg.se
Postat av: Isabel

Lycka till!

2006-02-01 @ 06:12:02
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Felicia

Nu har du flyttat! Hoppas det känns helt rätt, gumman! Miss u like crazy! Puss puss

2006-02-01 @ 19:09:55
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: Sofie i borås

=)=) skratt..kul du skrev..hoppas din flytt gått jättebra! =) lycka till i vänersvborg nu...

2006-02-04 @ 16:13:32
URL: http://pipomusik.blogg.se
Postat av: Elenor

Kul att du flytta tillbaka till Vbg igen =) Då kan jag komma å hälsa på dig nå grr! =D

2006-02-05 @ 21:39:31
URL: http://EllisW.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0