En glasögon!


24831-112

Ha ha ha... Nu tror ni kanske att jag har skaffat en glasögon?...
Nepe.. Hittat korten i dator i helgens, korten tog för ca nästa 1 år sedan...

Blev förtjust i bilden, även jag var barnslig på bilden..=)

Under veckan var det megalugnt för mig.. Packade ner lite mer grejor... Har även hunnit varit ute och fikade med Fia medan våra barnen var på dagiset... Evighet sedan vi fika ensam.. Det var rätt mysigt! =)
Sen har man städat också, ja ja ja jag vet!!!!!!! en städtant... tyvärr är man det....=)
Men boka inte en tid med mig att komma hem o städa hos er...  *hi hi*
Sen fick jag o B besök av Hamburgaren i lördags, det var mysigt.. B gillar visst honom, vill att han ska vara med o leka os..v.=)

I veckan ska jag bara softa tror jag.. Tvätta innan B åka hem till sin pappa på torsdag efter dagiset och stanna där till söndag.

Längtar så himla till helgen då kom min älskade Josefin på fredag sen är det dags med relax och restaurangen med mina goa vänner! Oh det finns inte bättre än sånt!...
Bad, snack, vin, skratt, ljuvig, restaurangen, mat, vin, snack, skratt, ljuvig, ljus, fin kläder!!

Lördag - palla iväg till IKEA och göra sluta med mina presentkorter på grejor till min kära Paprika.. Lägenheten alltså...=)
Sen är det bara bak och tårtan som gäller hela Lördag... Få se om jag överleva....=/

Söndag - BARNKALAS!!! busssssssssiigg... B kom hem med sin pappa och det bli barnkalas för B...
Det bli nog kanon kalas...

Återkomma senare efter veckan o lämna rapport om veckan..=)
Och en sak ska jag absolut inte glömma... EFIT den 22 jan.. Alltså nu på söndag... *yeah*

Häj o Dä...

Ärtan





Yes! Alexandra Povlianchuk vann Årets funktionshinder idrottare i Idrottgalan, GRATTIS! Du har visade att dövidrott kan går långt fram! GRATTIS!



Kommentarer
Postat av: Sess

hejis! ha, ja verkligen busig e han! :) men det är ändå så gulligt att han är så busig, haha. för då blir man ju mer kär i honom, för dig alltsa! :) haha... ja, just det, jag KOMMER att lämna Örebro... :) Kommer inte att ångra någonting alls, så. :) Hehe... Snart flyttar du tillbaks t V-borg! :) Kramarpussar o förresten är allt bra här,tack! Med dig då? ;)

2006-01-17 @ 12:37:15
URL: http://splendya.blogg.se
Postat av: Din ko ;)

ja, myssssss i helgen!!! *PUSSSSSSSSSSSSSS*

2006-01-17 @ 15:27:12
Postat av: maria

jag längtar!

2006-01-17 @ 18:03:55
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Camilla Jansson

hejsan! jag ska också försöka mig på E.F.I.T nu på söndag, MÅSTE komma ihåg det!
kramis

2006-01-17 @ 21:01:11
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Sess

Ja, förstår att det är skönt för dig att flytta fr Örebro och bosätta i Vänersborg. Så får Benji nya vänner där, hihi...Ja, vad ska du göra där i V-borg? Söka jobb eller hur har du tänkt? ;) Ja, kommer att skapa eget nytt blogg eller hemsida där jag ska berätta vad jag gör på dagarna lr något liknande med bilder också, beror på vad jag ska göra i utomlands, jobba eller plugga på distans, hehe... Ja, pussarkramar!

2006-01-19 @ 15:29:57
URL: http://splendya.blogg.se
Postat av: Felicia

Söt bild på dig ;-)
Hur var kvällen? *nyfis*
Vill sen oxå se många bilder från Benjamins kalas på söndag ;-)
Pusssss

2006-01-21 @ 01:16:09
URL: http://flisan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0