Blivit utmanad av Camilla..

Jag fick en utmaning från Camilla, som är nyfiken! =)
Här har du det!!


Fyra jobb som jag haft i livet: (har aldrig haft en jobb, så jag skrev in senaste praktikt på gymansietstid, tog student våren 2005, ganska nyss..=)
1. Dagcentral
2. Särgymnasiet
3. Dagis
4. Fritidshem

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Den gröna milen
2. Pirates of the Carribean
3. White Chicks
4. Barnfilm (med min son)

Fyra platser jag har bott på:
1. Hemma hos mina föräldrar i Göteborg och Vänersborg.
2. Bodde hos kusin i Örebro
3. Första lägenhet i Vivalla (Örebro)
4. Nuvarande lägenhet i Baronbackarna (Örebro)

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. Point break
2. Desperate Housewives
3. Cityakuten
4. Top Model
(om man få välja en till så är det Room Service)

Fyra platser jag varit på semester:
1. Athen
2. Egina ( en ö i Grekland)
3. Gotland
4. Tampa, i Florida (nu i maj) =)

Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
1. Min egen blogg
2. Dövas.se
3. Andra bloggar
4. IKEA

Fyra favoriträtter:
1. inget att disktuera om det, TACOS!
2. Allt med kyckling att göra..
3. Skinka o ost paj
4. mammas hallons paj

Fyra ställen du hellre skulle vara på just nu:
1. Min ny lägenhet!!!! (I Vänersborg)
2. Tampa och njuta!!!
3. Eypgten och lära om deras kultur
4. Hovfjället och åka snowblades (ska dit vecka 10) =)


Kram på dig Camilla...

Kommentarer
Postat av: sess

tihi, ja studentdagen är den 10e juni, om jag minns rätt, haha :d

2006-01-28 @ 02:08:36
URL: http://splendya.blogg.se
Postat av: sess

nej! inte en lördag! utan den 9e juni var det! :D

2006-01-28 @ 02:09:06
URL: http://splendya.blogg.se
Postat av: Isabel

Jo och billigt ju - testa fram dem du - berätta för mig sedan vad du tyckte om de dessa!

2006-01-28 @ 07:45:15
URL: http://isabelengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0