Foto o en massa bilder...

*sur*
 
Skrev en lång bloggen innan å jag skrev det sista mening, Häj o Päss så fastnat dator!!!!!

Tack för det, bloggen!

Men tur att bilderna är kvar, så ni kan kolla..=)


Förra lägenheten i Örebro.. Det var katastrof! Städat i sonen B´s rum, så jag tog ut alla hans saker och gick igenom sakerna.. Puh säger jag bara...

       

 
Nr1: Träden som står mitten mot våra vardagsrums fönster
Nr2: Min lilla datahörn..
Nr3: Halv av min sovrum
Nr4: Min sköna säng och jeans =D
Nr5: Köket (laga mat då)
Nr6:Föntret i vardagsrummet

Nuvarande lägenheten i Vänersborg.. Kanske lite öhh... Kan inte köpa ALLLLLAAAA saker som jag VILL HA till lägenheten just nu när jag ska spara pengar till Tampa resa i Maj...=(
Ni som är duktig på inredning, GE MIG TIPS!!!!!!!! Vill ha nytt i lägenheten så att man kan trvis o älskar sin lägenhet!


Sonen B hittat mina gammal o fula glasögon men det blev söt på honom! =)


Typiskt... Ni kanske känner igen det?.. Båda är samma blommor och jag sköter båda lika mycket o gav vatten så dör en av dom!!!! Vad har jag gjorde för ffeellll??!!!!
Sov gott blomma nr 2..


B trvis nog bra i toa...=)


Kanske ser otäckt eller äcklig ut? Men kan lovar er att det smakar gott..=) Gjorde själv tårtan på B´s kalas.. Ja ni ser att grädden inte räcker... suck.. men så vet man nästa gång...=)


Mina favoriter!
Sonen och guddotter på guddotters barnkalas...

                 
Igår den 16.e var B helt vansinnigt på bushumör.. Ja ni ser det väl...=) Vi busade och kilat på varandra, skrattat mycket... Det var härlig stund!!

En av bilder ser ni att B har plåster på fingret... Jaa... Ni... han rörde på spisplattor o brände sig... Inte rolig! =( Nu är det eromt med vattenblåsor på fingret... Men han mår bra och skrattar och är lik sig idag.. men ledsen...=(


Under veckan var det lugn för oss.. Fick besök av våra favoriter, Camilla o guddotter Elin, barnen lekte och busade... Igår var jag o mamsen hyrde en film, Kalle och chokladfabriken.. Men så besviken! DVD:n skvian är skadad så man inte kunna ses hela filmen, det hoppar o hoppar.. så man fick pengar tillbaka... suck...
Men såg några biter, oh vad mycket godis! =)

Imorgon ska man iväg och fira farmor som fyller 65 år... Puh kakor o bullarna och tårta!!....
Henån, akta!! Här kom kakmonster imorgon! =)
Ska shoppa lite innan på Torp köpcentrum... Hoppas man hitta nåt där då..=)

Igår säger pappa att resan till Tampa är KLAR! hela priset är betalad!!!.. Härlig!!!!
Åka den 16 maj o kom tillbaka den 7 juni... Jättehärligg... Har kollat var vi ska sitta, det var bra plats!...
Härlllllliigg men kom att bli rädd....=/ Hoppas det fixar sig till sist...

Nu har man suttit här FÖR längre, min svans!!!! AJ.. bloggen försvann ju förut.... suck!!....
Ja ska pallar hem nu o mysa framför TV med gott käk...

Hoppas ni mår bra och jag saknar er mina vänner som bor utanför....=(

Päss o häj!


Snälla fastna inte nu igen, dator... *klappar på skrämen*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härliga bilderna på Benjamin, han ser himla söt när han skrattar med småa söta tänderna :)

2006-02-17 @ 22:05:03
URL: http://www.blueberry:blogg.se
Postat av: Josannah

där med handen, skedde min son också för 1 vecka sedan, ska nog skriva mera om det i min hemsidan,
Fiiin lägenhet du har skaffat! =) Go lycka i Vänersborg..

2006-02-17 @ 23:30:04
URL: http://www.123hjemmeside.dk/Pearls
Postat av: natty

härligt lgh du har även om dte fattas saker som du påstod ;) å så riktigt sööt pojke du har! :)m blommorna, dom dör pga kanske för att dom tål inte direkt vid solljus. prova å flytta dem nåntsans inte vid fönster, men där finns ljus typ.. kan nog funka... hehe hoppas du kommer trivas toppen i vbg! massor kramisar!

2006-02-18 @ 08:03:39
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: lottis

skönt för dig, då har du något att se fram emot under våren! :):) härligt att bo i vbg och njuter av ditt nya liv nu! :) krampuss

2006-02-18 @ 09:15:36
URL: http://smurfcelibaten.blogg.se
Postat av: sofiaw

hehe va söta ni var! :) är i örebro men sknar dig.. ;) syns på måndag! då kan vi träna o svettas lite ihop ;) puss!!!

2006-02-19 @ 03:32:46
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: dessi

hehe, söta ni va! :) fin lägenhet.
pusss

2006-02-19 @ 14:09:30
Postat av: maria

mitt hjärta smälter som chokladsås! benjamin är bara för charmig!

gumman, allting ordnar sig! det blir nog en minnevärd resa. hoppas jag kommer snart till er då kan vi hitta på något skoj!

pusssssssssssssssssssssss

2006-02-20 @ 12:28:06
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Camilla Jansson

Kuddringen: kolla på apo´teket, de kanske vet vart man kan få tag på sånt!
ska nu läsa din blogg!

2006-02-20 @ 12:50:14
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0